Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Lohkolämmitin, kuinka kauan päällä?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 17.01.2019 kello on 19:29 --- Tässäpä normaalisti juttua, ehkä osan oon lukenutkin. :laugh:
Omana mielipiteenä sanoisin:
Tuhlausta lämmittää etelä Suomen pakkasilla yleensä yli 2 h.
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä kerrostalo asujilla ja rivitaloissa ei lämmitystolpaa ole kytketty osakkeen omistajan kulutusmittariin. Elikkä minä käytän tolpalta sähköä, muut maksakoot. ::)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2019 kello on 19:23 ---Se joka starttaa 5-10 kertaa päivässä, sehän starttaa 4-10kertaa jo valmiiksi lämpimän moottorin. Mihin käyttöikään se lämmitys vaikuttaa. Jos auto on lähtenyt käyntiin, en koskaan ole vedellyt kaapeleita autoni lämmitystä varten. Enkä ala edelleenkään kaapelijumppaan. Käynnistän autoni joka aamu/päivä. Se joka harrastaa kaapelijumppaa, se on hänen jumppansa. Jokainen tyylillään. Olkoon tämä tässä, vääntämään en taaskaan ala. Vae että eristämätöntä autoa lämmittämään itse maksetulla sähköllä. Ei.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2019 kello on 20:18 ---Yleensä kerrostalo asujilla ja rivitaloissa ei lämmitystolpaa ole kytketty osakkeen omistajan kulutusmittariin. Elikkä minä käytän tolpalta sähköä, muut maksakoot. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Ota nyt näistä selvää. Lämmitätkö vai et. Jos et kaupungissa lämmitä maksat kuitenkin, toisten mukavuudesta.
Aika pieni vaiva mielestäni kytkeä johto kun sillä saa lämpimän auton, ja rahaa tuohon ei paljakaan kulu.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.01.2019 kello on 20:31 --- Jos et kaupungissa lämmitä maksat kuitenkin, toisten mukavuudesta.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on joka paikassa. Siivellä eläviä ja lusmuilijoita riittää. :(
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2019 kello on 20:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2019 kello on 20:36 ---Näinhän se on joka paikassa. Siivellä eläviä ja lusmuilijoita riittää. :(
--- Lainaus päättyy ---
Elikkä minä käytän tolpalta sähköä, muut maksakoot. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Et kyllä vastannut kysymykseeni tai sitten kerroit olevasi siivelläeläjä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.01.2019 kello on 20:42 --- Elikkä minä käytän tolpalta sähköä, muut maksakoot. ::)
Et kyllä vastannut kysymykseeni tai sitten kerroit olevasi siivelläeläjä.
--- Lainaus päättyy ---
Ahah. Vänkäämään pyydetään. Ei onnistu. En ole rakastunut henkilöautoihin, joten en lämmitä. Kuinka Tuntemattomassa Sotilaassa menikään yksi repliikki: "toiset tykkää näteistä tytöistä, sinä räteistä ja lumpuista".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta