Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauto talvikäyttöön pariskunnalle

<< < (13/27) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.01.2019     kello on 16:48 ---Pitäisi saada ostajat uskomaan vain vaakaa, ei papereita eikä varsinkaan myyjän puhetta.

--- Lainaus päättyy ---

Pitäisi saada ensin oatajat tiedostamaan asia.
Kukakohan heitä neuvoisi....?    ::)

Raksaus:
Itsehän lankesin tähän ansaan ensimmäistä ja nykyistä autoani ostaessa. Ei ollutlainkaan edes huomioon otettavien asioiden listalla. Varmasti on ylipianoisella autolla yullut nyt vuosia reissattua. Suomesta en muista edes lukeneeni mitään huhuja että olisi tähän adiaan kiinnitetty huomiota. Ruotsista ja krskieuroopasta sitten jonkin verran. Toki minun autoa ei ole satuttu koskan punnitsemaan tuollakaan.

Olen vain huomannut stressaavani asiasta esim ruotsissa ajellessani. Ja vaikuttanut käytökseen siellä siten että esim polttoainetankin olen usein täyttänyt maksimissaan puoleen. pysähdyksiä on sitten tullut vaan enemmän.

Turhan Höpöttäjä:
Olen viisitoista vuotta yrittänyt toitottaa, että ajakaa C-kortti jos meinaatte hankkia asiallisen matkailuauton, jossa on kaikki napinan aiheet korjattu. Tyhjä on ollut toitotus. Valvoja ensimäisenä parkkiruutuautojen omistajien kanssa on ollut kimpussa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.01.2019     kello on 08:31 ---Olen viisitoista vuotta yrittänyt toitottaa, että ajakaa C-kortti jos meinaatte hankkia asiallisen matkailuauton, jossa on kaikki napinan aiheet korjattu. Tyhjä on ollut toitotus. Valvoja ensimäisenä parkkiruutuautojen omistajien kanssa on ollut kimpussa.

--- Lainaus päättyy ---

Se on valintakysymys.
Joko ostaa sen C-auton ja matkailee asvalttiteillä, tai sitten ostaa kunnollisen ja pääsee kaikkialle.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.01.2019     kello on 08:31 ---Olen viisitoista vuotta yrittänyt toitottaa, että ajakaa C-kortti jos meinaatte hankkia asiallisen matkailuauton, jossa on kaikki napinan aiheet korjattu. Tyhjä on ollut toitotus. Valvoja ensimäisenä parkkiruutuautojen omistajien kanssa on ollut kimpussa.

--- Lainaus päättyy ---
Montakos vuotta sulla on C voimassa aina kerralla, ja mitä sen uusinta aina kustantaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View