Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nettiostamisen uhkakuvat (siirretty Matkustajailmoituksen hetu/sotu -aiheessa)
kimi:
^ Tuohan on pitkälti kiinni siitä onko käteistä käytettävissä.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.12.2018 kello on 20:59 ---^ Johan sillä on maksettu sirulla ja annettu pin. Eikö silloin määr'ätty määrä lähimaksuja voi maksaa. Perättäiset lähimaksutkin on rajattu, jossain vaiheessa pyytää sirun käyttöä ja sitten taas lähimaksu toimii.
Oman pankin lähimaksu ominaisuus on oikkuillut viime aikoina ja kun siihen on tottunut niin oudolta tuntuu sirun käyttö pikkumaksuissa
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kun lähimaksu tuli tiedustelin asiaa osuuspankista kun en halunnut tuota ominaisuutta aktivoitavaksi kortissani. Ja tällöin nimenomaan kertoi että lähimaksu aktivoituu vasta kun sitä käyttää ensimmäisen kerran ja silloin kysyy Pin koodia. Niin moneen kertasn ja selkeästi kysyin että varmasti ei ollut mahdollista että ei olisi ymmörtänyt mitä kysyin. Toki on aina mahdollista että vastannut virkailija ei tiennyt oikeasti asiasta yhtään mitään.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.12.2018 kello on 21:19 ---Jaa, en yleensä kortilla maksa kuin kylmäasemalla
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä jää pääasiassa ostamatta jos en kortilla voi maksaa. Kerran on käynyt niin että käteistä olisin kaivannut. Latviassa leitintäalueella ei kelvannut kortti, eikä millään tuon alueen alueilla. Muuten en ole koskaan jäänyt ilman mitä olen oikeasti tarvinnut. Jotain tori.filtä ostamiani juttuja olen maksanut käteisellä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 15.12.2018 kello on 21:56 ---Itsellä jää pääasiassa ostamatta jos en kortilla voi maksaa. Kerran on käynyt niin että käteistä olisin kaivannut. Latviassa leitintäalueella ei kelvannut kortti, eikä millään tuon alueen alueilla. Muuten en ole koskaan jäänyt ilman mitä olen oikeasti tarvinnut. Jotain tori.filtä ostamiani juttuja olen maksanut käteisellä.
--- Lainaus päättyy ---
niin, ei se ole kiinni mitä jää saamatta.
Tuo käteinen on mun juttu. Ps kävin tuolla keskustan joulutoreilla. Näin ainakin 10 paikkaa. Only cash.
Firmallakin on naurattanut kun tullaan 3€ rca kaapelia kortilla ostamaan.....
mike:
No mitenkäs jos ne portilla vaatii sen loppuosankin niin pitääkö kääntyä takaisin vai miten menetellään ellei sitä halua laittaa??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta