Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Katsastuksen hylkylista
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 14.12.2018 kello on 18:59 ---Kyllä niillä Dacioilla ajetaan paljon, mm. Hollolassa on useita taksi-Dacioita.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hollolalainen-taksifirma-ajaa-95-prosenttia-kyydeistaan-halpa-autoilla-jannitti-mita-asiakkaat-sanovat-kun-taksina-on-dacia/7179358#gs.n7h=TRk
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, kun on pakko toisen autolla ajaa, ja kun paremmasta ei maahanmuuttaja tiedä.
Itse en ajaisi työkseni edes Toyotalla taksia, kyllä nuo akustiikka hommat on ihan eri maailmasta.
Jos vertaa esim Toyotaa ja Mersua, vaikka sinänsä auton kestävyydessä ei paljon eroa olisikkaan, niin auto akustiikassa on melkoinen ero.
megaman:
Eipä noi paremmatkaan taksit mitään uber hiljaisia vielä ole.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 14.12.2018 kello on 18:59 ---Kyllä niillä Dacioilla ajetaan paljon, mm. Hollolassa on useita taksi-Dacioita.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hollolalainen-taksifirma-ajaa-95-prosenttia-kyydeistaan-halpa-autoilla-jannitti-mita-asiakkaat-sanovat-kun-taksina-on-dacia/7179358#gs.n7h=TRk
--- Lainaus päättyy ---
Mun kokemukset dasiasta 2013-2015 malleista, mukavuus kaukana kun sisämeteli on erittäin kova. Jos tilaisin taksin ja dasia tulis en menis edes kyytiin.
p.s töissä mulla oli tuollanen, kun moottoritiellä laitto radion soimaan että sen kuulisi, niin eipä puhelin häirinnyt, ei kuullut että joku soitti. ja kun vauhti tippu sinne 60 tienoille niin radio huusi niin että luuli tärykalvojen pamahtaman
pouhe:
Miten sisämeteli vaikuttaa katsastukseen, mentiin taas ohi aiheen.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 14.12.2018 kello on 20:23 ---Miten sisämeteli vaikuttaa katsastukseen, mentiin taas ohi aiheen.
--- Lainaus päättyy ---
No sulta meni ohi taas joku muukin juttu, miten noi taksi jutut tähän liittyy? niihin et puuttunut, taidat olla dasia miehii
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta