Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Vatti 12V/ 1000W siniaalto kokemuksia

<< < (2/5) > >>

SeaSharky:
Periaatteessa inductiolieden pitäisi toimia kun lieden oma elektroniikka syöttää virran inductiokäämiin, mutta minulla ei ainakaan toimi kanttiaalto aggrekaatilla, aggrekaatti menee heti vikatilaan ja katkaisee virran. Akku kanttiaaltoinvertte rillä en ole kokeillut.

Turhan Höpöttäjä:
Kuten sanoin, en ymmärrä nuitten päälle. Autossa veden keitin on se joka on invertterin perässä eniten ja emännän tukkahärveli. Ehkä myös mikro. Mökillä 230V:n vesipummpu ja talvella sulanapito kaapeli. :D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky -  5.12.2018     kello on 19:23 ---Periaatteessa inductiolieden pitäisi toimia kun lieden oma elektroniikka syöttää virran inductiokäämiin, mutta minulla ei ainakaan toimi kanttiaalto aggrekaatilla, aggrekaatti menee heti vikatilaan ja katkaisee virran. Akku kanttiaaltoinvertte rillä en ole kokeillut.

--- Lainaus päättyy ---
kanttiaalto agregaatti... voisko täsmentäää.. kaikki vanhat tuottaa puhasta siniaaltoa ja nykyset tilitali vehkeet lähes puhasta siniaaltoa sillä erotuksella ett tilitali vehkeet pitää paremmin taajuuen ja jännitteen kohillaan

Aakku:
Minun empiirisessä vesilasitestissäni mikroaaltouuni lämmitti veden siniaaltoinvertteri llä puolta lyhyemmässä ajassa, kuin mitä kanttiaaltoinverter iä käytettäessä.
Lisäksi kanttiaallolla kuului kovaa korisevaa ääntä mikrosta.

SeaSharky:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  5.12.2018     kello on 19:52 ---kanttiaalto agregaatti... voisko täsmentäää.. kaikki vanhat tuottaa puhasta siniaaltoa ja nykyset tilitali vehkeet lähes puhasta siniaaltoa sillä erotuksella ett tilitali vehkeet pitää paremmin taajuuen ja jännitteen kohillaan

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on aggrekaatti jossa generaattorilta tuleva jännite tasasuunnataan ja siitä tasasuunnatusta jännitteestä tehdään 230v kanttiaaltoista vaihtovirtaa invertterillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View