Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Vatti 12V/ 1000W siniaalto kokemuksia

<< < (3/5) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky -  5.12.2018     kello on 20:10 ---Minulla on aggrekaatti jossa generaattorilta tuleva jännite tasasuunnataan ja siitä tasasuunnatusta jännitteestä tehdään 230v kanttiaaltoista vaihtovirtaa invertterillä.

--- Lainaus päättyy ---
empä oo ennen noin hölmöstä vehkeestä kuullukkaan Thumbd muut jos näin on niin eihä sille voi mitään muutaku tarpeen vaatiessa vaihtaa agre

retsasung52:
Minulla 500W modifioitua siniaaltoa antava invertteri, Mack Book ei sillä suostu latautumaan ja hyvä näin.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Jomppu -  5.12.2018     kello on 20:27 ---Minulla 500W modifioitua siniaaltoa antava invertteri, Mack Book ei sillä suostu latautumaan ja hyvä näin.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko varma että invertteri ei kyykkää kun liian ohkaset johdot tulevat sille?

Mulla auton vakio asunto-osan tupakansytytinpisto kkeesta kun koettaa käyttää mitään invertterillä niin kyykkää välittömästi (jo 30w pöytätuuletin kyykkäyttää invertterin  kun kuorman alla jännite laskee liikaa)

Nyt on omilla johdoilla oma pistoke akulta sulakkeen läpi niin pystyy läppäriä lataamaan hienosti noilla pikkuinverttereillä .

SeaSharky:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  5.12.2018     kello on 20:24 ---empä oo ennen noin hölmöstä vehkeestä kuullukkaan Thumbd muut jos näin on niin eihä sille voi mitään muutaku tarpeen vaatiessa vaihtaa agre

--- Lainaus päättyy ---
Ei ongelmaa, kiinasta saa tilata sellaisia siniaaltoinvertteri boardeja, joiden sisääntulojännite on 380V DC, hintaa n. 60-70Eur 3000w, lykkää vain tällaisen koneeseen, ei vaan ole ollut vielä polttavaa tarvetta, eikä aikaakaan puuhastella asian parissa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: MotoVan -  5.12.2018     kello on 13:51 ---onhan se siniaalto vähän sellaista "hifistelyä" , jotkut laitteet saattaa olla nirsoja sähkön laadun suhteen ja eivät siis toimi  jos ei ole "sini" sähköä.
Ainakin mikroaaltouuni on monesti mainittu.

--- Lainaus päättyy ---

Modattua siniaaltoa tuottavalla intikalla mikroaaltouuni toimii ihan niinkuin IVOllakin.
Tein kerran mittaustestin ja loppulämpö oli molemmilla tavoin sama.
Ainoa, joka ei tähän mennessä ole modattua aaltoa hyväksynyt, on espressokeitin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View