Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pikkuisen kesävaunun tuunausta
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 18.01.2019 kello on 18:45 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Levitetyssä pitkittäispetissä on ongelma, että patja tulee tyhjänpäälle kuvan mukaisesti. Pöytää ei voi siirtää juurikaan taaksepäin.
Olen ideoimassa siihen tukea, mutta millaista; kevyttä, helppokäyttöistä, edullista, jalatonta? Vai lyhennänkö patjaa ja saan siitä sohvatyynyn / jatkon selkänojaan?
--- Lainaus päättyy ---
Tässä yksinkertainen kääntölevy vanerista. Jossa vanerilevy kännetään osittain pöydän päälle. Jalka kääntyy sivuun pois näkyvistä patjan reunuksen alle.
A = vanerilevy
B = kääntokiinnike
C = levyssä kiinteästi oleva tai alas/ylös kääntyvä puujalka tarvittaessa
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 18.01.2019 kello on 18:45 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Levitetyssä pitkittäispetissä on ongelma, että patja tulee tyhjänpäälle kuvan mukaisesti. Pöytää ei voi siirtää juurikaan taaksepäin.
Olen ideoimassa siihen tukea, mutta millaista; kevyttä, helppokäyttöistä, edullista, jalatonta? Vai lyhennänkö patjaa ja saan siitä sohvatyynyn / jatkon selkänojaan?
--- Lainaus päättyy ---
Minä laittaisin tuohon pari kannellista muovilaatikkoa joita saa vaikka Tokmannilta.Mittaa vaan sopivan korkeuden niin laatikoita löytyy.
Ja säilytyslaatikoita tarvii vaunussa aina.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 19.01.2019 kello on 10:02 ---Minä laittaisin tuohon pari kannellista muovilaatikkoa joita saa vaikka Tokmannilta.Mittaa vaan sopivan korkeuden niin laatikoita löytyy.
Ja säilytyslaatikoita tarvii vaunussa aina.
--- Lainaus päättyy ---
Aika hyvä! Tuota pitää pohtia lisää. Säilytys sohvan laatikossa. Sängystä noustaessa painoa tuolle laatikolle kohdistuu aika paljon.
Olutkori kestäisi. Se olisi ulkona askelmana kumimaton päällä ja yöllä kyljellään patjan nurkan alla. Pulloista pitäisi vaan päästä eroon ;D
Lattiatilaa kaipaan lisää koska koira ei nuku kylkeä kääntäessä naksahtelevan pöydän alla ja jalkarakennelmien päällä, vaan on ulko-oven tai WC-oven edessä.
Lisäys
Kyseessä on siis siskonpeti, jossa minä köllöttelen tuolla 2-metrin sohvapohjalla ja rouva vinoittain, koska lyhyempi sohva on vain 1.65 cm.
Pate:
Laatikon kantta voi tarvittaessa vahvistaa ohuella vanerilla niin kestää varmasti.
Tarvasjoki:
Pulloista pitäisi vaan päästä eroon ;D Ei muuta kuin saunomaan niin kyllä se koppa siitä tyhjenee Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta