Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pikkuisen kesävaunun tuunausta
retkeilijä:
Nyt ajonaikainen lataus toimii vaunussa.
Koska autosta ei tule latausvirtaa (pin 10 ja 11), käytin jatkuvaa virtaa (pin 9 ja 12). 2,5 mm2 johdot tulivat liittimelle vaunun etuoikealle alas eikä ne jatkuneet eteenpäin. Johdotin siitä piuhat (n.60 cm) akulle, plussa sulakerasian kautta.
kytkentä on tällainen
Tehdään koereissu nyt pääsiäisenä ennen pidempää Vappureissua.
retkeilijä:
Vaihdoin pöytävalaisimeen 12 V lampun ja pistokkeen.
Nyt näkee lukea ja nukkua :)
retkeilijä:
Kevään ensimmäinen reissu on tehty. Kaikki toimi vaunussa. Nukuimme suurten lintujen konsertissa. Seurasimme useita kymmeniä kurkia, joutsenia, metsähanhia, teeriä, telkkiä ... Nähty myös uivelo pari ja isolepinkäinen.
Roiskeläpät puuttuivat vielä. JA puuttuu myös vararengas, eikä tilaa sille ole. Olen ajatellut varalle renkaankorjaus aerosolia. Kai se pikkureikään auttaa? Olisiko tuo CRC:n renkaanpaikkausaine sellainen, joka täyttää tyhjentyneen renkaan 195/75/15.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/602015/CRC-Fix-renkaanpaikkausaine-500ml
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 22.04.2019 kello on 10:06 --- JA puuttuu myös vararengas, eikä tilaa sille ole. Olen ajatellut varalle renkaankorjaus aerosolia. Kai se pikkureikään auttaa? Olisiko tuo CRC:n renkaanpaikkausaine sellainen, joka täyttää tyhjentyneen renkaan 195/75/15.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan tyhjää näkyy olevan tuossa aisan päällä.
Kaverilla on ihan vaan ISOILLA nippareilla kiinni. :D
Vähän kun askartelee, tekee etulaatikon eteen telineen, sellaisen että voi kaataa tarvittaessa eteenpäin.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 22.04.2019 kello on 10:06 --- puuttuu myös vararengas, eikä tilaa sille ole. Olen ajatellut varalle renkaankorjaus aerosolia. Kai se pikkureikään auttaa? Olisiko tuo CRC:n renkaanpaikkausaine sellainen, joka täyttää tyhjentyneen renkaan 195/75/15.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tuon ikäisessä ole alustassa paikka vararengastelineell e? Yleensä sekä akselin etu- että takapuolella. ;)
https://www.alko-tech.com/fi/varapyoeraeteline-0
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta