Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkustajailmoitus leirintäalueilla

<< < (6/9) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 10.11.2018     kello on 16:58 ---kyllä kesällä Hietasaaressa piti ihan itse koko lappu täyttää😉

--- Lainaus päättyy ---

Siellä oli varmaan ATK rikki  ;D

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 10.11.2018     kello on 13:04 ---Tuurissa kysyttiin tänä vuonna saako tiedot olla valmiiksi heidän rekistereissä että joka käyntiä varten ei tarvitse kaikkia tietoja täyttää alusta uudeelleen.

--- Lainaus päättyy ---
  Kysytty on multakin ja siihen suostuin,mutta olen huomannut että riippuu paljon vastaanoton virkailijasta. Jostain ihmeen syystä jotkut haluaa lapun täytettävän vaikka tiedot olisikin siellä rekisterissä. Pohjoisen reissulla mennessä ei tarvinut täyttää lappua,mut takas tullessa piti.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper - 11.11.2018     kello on 09:29 ---  Kysytty on multakin ja siihen suostuin,mutta olen huomannut että riippuu paljon vastaanoton virkailijasta. Jostain ihmeen syystä jotkut haluaa lapun täytettävän vaikka tiedot olisikin siellä rekisterissä. Pohjoisen reissulla mennessä ei tarvinut täyttää lappua,mut takas tullessa piti.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ollut jo useamman kerran Tuurissa tiedot koneella valmiina, oisko pari vuotta ainakin. Muilla alueilla menty pelkällä syntymäajalla ja ei ole vielä ainakaan loppuosia kyselleet.

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 11.11.2018     kello on 11:03 ---Mulla on ollut jo useamman kerran Tuurissa tiedot koneella valmiina, oisko pari vuotta ainakin. Muilla alueilla menty pelkällä syntymäajalla ja ei ole vielä ainakaan loppuosia kyselleet.

--- Lainaus päättyy ---
Lisätäkseni tuohon  edelliseen viestiini kans että vuoden takaa multakin ottivat tiedot koneelle. Ihmeellistä että meno matkalla oli kuitenkin vähän yli puolvuotta viime käynnistä eikä tarvinut täyttää. Takas tullessa noin parin viikon päästä piti täyttää.

Karabiilisti:
Hotelleissakin noita matkustajailmoituks ia aina kysellään mutta eivät ole kertaakaan valittaneet kun jättää loppuosan sotua pois.
Jos jos kysyvät niin sitten saavat kaivaa samantien GDPR selosteensa esille....ja käynnin jälkeen toimittaa tiedot rekisteristä.
Laki kun sanoo että ne on saatava.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View