Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkustajailmoitus leirintäalueilla

<< < (5/9) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 10.11.2018     kello on 14:45 ---Ruotsissa lukevat nykyään kännykältä vaan koodin kun menee campingille.

--- Lainaus päättyy ---
Sveduilla joki appi?

Vai CKEn My Camping Key
Onko Suomessakin käytössä?

E: joo, mullakin ruottista hommattu CKE-muovi kun kerran oli tarpeen. Sitten pari tarraa tilannu. Nyt jo usemman vuoden vanha - joko vanhentunut systeemi?

pamaus:
Minulla on noita matkustajailmoituks ia valmiiksi tietokoneella täytettynä ja kasa kopioituna asuntovaunussa valmiina, ilman henkilötunnuksen loppuosaa.

Toimii hyvin. Aina kun menee alueelle niin otan valmiiksi jo sen täytetyn ilmoituksen ja jätän sen ilmoittautumiseen.

Eipä ole kukaan koskaan puhunut mitään.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.11.2018     kello on 14:49 ---Sveduilla joki appi?

Vai CKEn My Camping Key
Onko Suomessakin käytössä?

E: joo, mullakin ruottista hommattu CKE-muovi kun kerran oli tarpeen. Sitten pari tarraa tilannu. Nyt jo usemman vuoden vanha - joko vanhentunut systeemi?

--- Lainaus päättyy ---

My Camping Key. Ei toimi kuin jortin korvikkeena (tai siis ainoana korttina kun fyysinen kortti puuttuu)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 10.11.2018     kello on 15:28 ---Minulla on noita matkustajailmoituks ia valmiiksi tietokoneella täytettynä ja kasa kopioituna asuntovaunussa valmiina, ilman henkilötunnuksen loppuosaa.

Toimii hyvin. Aina kun menee alueelle niin otan valmiiksi jo sen täytetyn ilmoituksen ja jätän sen ilmoittautumiseen.

Eipä ole kukaan koskaan puhunut mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, niin mullakin vanhastaa noita jokunen printattu. Vetäsen tarvittaessa perheenjäsenien nimiä yli, jos ei matkassa.. yleisillä viimeksi. En muista viimeksi sfc-alueilla muutakuin "kortti lasiin", vähäänaikaan lappua antanut.

Mutta onko tuo Sfc-kortilla "tunnistautuminen" ihan kuollut, vai toimiva (vain) sfc alueilla? Isäntänä olleet varmaan vastaavat..

"Masi":
kyllä kesällä Hietasaaressa piti ihan itse koko lappu täyttää😉

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View