Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vinkkejä ensimmäisen vaunun hankintaan?
Karavaanilady:
Moi, taitaa olla tuon Hobbymallin ongelma, eli sängynpäätyhylly oli märkä, kumisi pehmeänä ja valui vettä kaasupullokotelon puolelle kun alkoi lämmittää vaunua. Käydessäni katsomassa vaunu oli kylmä eli oli tuolloin jäässä. Samoin kaikissa nurkissa hieman ongelmaa, takanurkissa pahiten. Myyjän mielestä oli pelkkä kondensiovesiongelm a, minun mielestäni ei. Katsoimme helpoimmaksi palauttaa vaunu heille.
Nyt jo siivoilen uutta vaunua, jonka sain tänään kotiin ja vaikuttaa hyvältä. Pidetään peukkuja Thumb
Tsiisus:
--- Lainaus käyttäjältä: Karavaanilady - 12.04.2019 kello on 20:36 ---Moi, taitaa olla tuon Hobbymallin ongelma, eli sängynpäätyhylly oli märkä, kumisi pehmeänä ja valui vettä kaasupullokotelon puolelle kun alkoi lämmittää vaunua. Käydessäni katsomassa vaunu oli kylmä eli oli tuolloin jäässä. Samoin kaikissa nurkissa hieman ongelmaa, takanurkissa pahiten. Myyjän mielestä oli pelkkä kondensiovesiongelm a, minun mielestäni ei. Katsoimme helpoimmaksi palauttaa vaunu heille.
Nyt jo siivoilen uutta vaunua, jonka sain tänään kotiin ja vaikuttaa hyvältä. Pidetään peukkuja Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko "nurkilla" pohjalevyn puolelta eli altapäin?
Karavaanilady:
Nurkilla tarkoitan sekä altapäin, että sisältä. Pieni homeen haju ei myöskään ollut kovin kiva ;D Olisi varmasti tullut hyvä vaunu sellaiselle, joka olisi osannut tarkistaa kulmat, ja tarvittaessa tiivistää läpiviennit ja vaihtaa huonon vanerin jne, sekä vaihtaa ja eristää sen etuhyllyn. Uskon ja toivon, että ongelma ei ollut suurensuuri, mutta minä yksinäisenä naisena en sellaiseen halunnut alkaa. Vaan haluan harjoitella tätä ”vaanailua” hieman ongelmattomammin alkuun. Voi toki olla, että olin väärässä ja onkin kyse vain Hobbyn ominaisuudesta (kuten myyjän mielestä oli), mutta emme sitten alkaneet asiasta vääntää, vaan sovimme yhteisymmärryksessä, että palautan vaunun.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Karavaanilady - 13.04.2019 kello on 10:18 ---Nurkilla tarkoitan sekä altapäin, että sisältä. Pieni homeen haju ei myöskään ollut kovin kiva ;D Olisi varmasti tullut hyvä vaunu sellaiselle, joka olisi osannut tarkistaa kulmat, ja tarvittaessa tiivistää läpiviennit ja vaihtaa huonon vanerin jne, sekä vaihtaa ja eristää sen etuhyllyn. Uskon ja toivon, että ongelma ei ollut suurensuuri, mutta minä yksinäisenä naisena en sellaiseen halunnut alkaa. Vaan haluan harjoitella tätä ”vaanailua” hieman ongelmattomammin alkuun. Voi toki olla, että olin väärässä ja onkin kyse vain Hobbyn ominaisuudesta (kuten myyjän mielestä oli), mutta emme sitten alkaneet asiasta vääntää, vaan sovimme yhteisymmärryksessä, että palautan vaunun.
--- Lainaus päättyy ---
Hienosti toimittu myyjän kanssa Thumb
Karavaanilady:
Kiitos, Haapaniemen Paroni, olen sopuisa luonne vaikkakin joskus temperamenttinen :D
Eilen oli uuden vaununi vihkiäiset, hieman kuoharia ’ Oodi vapaudelle’, sf-tarran kiinnitys, RockyRoad suklaaleivonnaisia ym pientä naposteltavaa. Vaunussa istuttiin iltaa naapurin rouvien kanssa ja hyvin viihdyttiin yli puolenyön. Kyllä nyt kelpaa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta