Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vinkkejä ensimmäisen vaunun hankintaan?

<< < (8/12) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 24.02.2019     kello on 20:28 ---V-70, ja kameraa ei tartte. Hyppää ohjaamosta pois ja käy katsomassa, jotta miten menee.Hyöty liikuntaa Thumb Ja lisäksi katsoo jotta pääsee peruttamaan n.s omalta puolelta, jos vaan mahdollista.

--- Lainaus päättyy ---
eihä sitä kameraa oo pakko olla.. mutta miksi nykyään ammattiautoiliat ja konekuskit käyttää niitä... Turvallisuus ja helppous.... ei tartte sydänvikasen kiivetä koneesta pois ku peruuttaa ahtaas paikass vilkaisu kaneraan riittää Thumb

Karavaanilady:
No nyt on tämä lady tehnyt uuden hankinnan... Eli ostin jo toisen vaununi  ;D Kävi niin, että löysin kuitenkin kosteusvaurion ostamastani pelistä ja onneksi myyjä otti vaunun reilusti takaisin. Hän ei ehkä ollut ihan samaa mieltä kuin minä siitä vauriosta, mutta kun halusin vaunua tutkittavan otti mielummin sen takaisin.

Ihan sattumalta sitten löysin tämän toisen, jonka kävin tänään ostamassa. Laitoin hieman rahaa lisää ja tämä on myös vähän uudempi. Nyt jäi haaviin Fendt Bianco vm 2008. Tästä tarkastin kyllä sitten pohjan konttaamalla ja joka ikisen nurkan, joten jospa nyt onnistaisi. Hinta kuitenkin pyöri suurinpiirtein etukäteen ajatellussa, joten olen tyytyväinen. Ensiviikolla saan vaunun kotiin ja pääsen pian reissuun.  Thumb

Ossi66:
Toivottavasti nyt onnistaa paremmin. 👍

kimi:
Merkki ainakin on tietääkseni siitä paremmasta päästä

Tsiisus:

--- Lainaus käyttäjältä: Karavaanilady -  6.04.2019     kello on 19:13 ---No nyt on tämä lady tehnyt uuden hankinnan... Eli ostin jo toisen vaununi  ;D Kävi niin, että löysin kuitenkin kosteusvaurion ostamastani pelistä ja onneksi myyjä otti vaunun reilusti takaisin. Hän ei ehkä ollut ihan samaa mieltä kuin minä siitä vauriosta, mutta kun halusin vaunua tutkittavan otti mielummin sen takaisin.

Ihan sattumalta sitten löysin tämän toisen, jonka kävin tänään ostamassa. Laitoin hieman rahaa lisää ja tämä on myös vähän uudempi. Nyt jäi haaviin Fendt Bianco vm 2008. Tästä tarkastin kyllä sitten pohjan konttaamalla ja joka ikisen nurkan, joten jospa nyt onnistaisi. Hinta kuitenkin pyöri suurinpiirtein etukäteen ajatellussa, joten olen tyytyväinen. Ensiviikolla saan vaunun kotiin ja pääsen pian reissuun.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Moikka.
Mistä vaurio löytyi ja minkälainen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View