Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Kemssan aineet.

<< < (8/12) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 28.08.2012     kello on 11:56 ---Käytän reissussa litran pulloa. Täydennän sitä lähtiessä isommasta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Oiskohan tehokkaampaa jos minäkin täyttäisin isommasta.  ;D  Eiköhän ole nyt kokeiltu minun osalta nämä aineet jotka voi vesakkoon kaataa. Jos joku tietää vielä jonkun uuden aineen, voisin kokeillakkin.  ::)

"Masi":
Siellä isänmaanmatkalla tuli hongkong liikkeestä ostettua jotain luonto ystävällistä litkua 4 l pänikkä ja ei toiminut. Kaadoin loput lähtiessä mökin puuceen säiliöön, josko olisi ensi kesänä pehmäntynyt säiliöllisen tavaraa. Siten kävin samaisesta kuopion hongkongista hakemassa 2l päniköitä aqua kem blue, joko treford tai dometic purnukoita hintaan 8,5 euroa. Saa olla kokeilut taas muutamaksi vuodeksi

ihaa:
Luin ketjun läpi enkä huomannut mainintaa tästä minkä ostin messuilta. Millaistakohan mahtaa olla, ainakin perussiniseen tablettiin olen sen verran kyllästynyt jotta uutta tulee kokeiltua kunhan nyt päästään talven yli. Ei ollut ainakaan paha hinta, kolme purkkia 25 eurolla.

Laaga:
Ostin vuosi sitten Lahden messuilta, tuoksui mielestäni voimakkaammin kuin Thetfordin vastaava, teho samaa luokkaa.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.08.2012     kello on 13:02 ---Oiskohan tehokkaampaa jos minäkin täyttäisin isommasta.  ;D  Eiköhän ole nyt kokeiltu minun osalta nämä aineet jotka voi vesakkoon kaataa. Jos joku tietää vielä jonkun uuden aineen, voisin kokeillakkin.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
  Juo muutama Pirkka,käy sitten kuusen juurella,jos neulaset vuoden päästä kellastuu,vaihda juoma !!! ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View