Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Kemssan aineet.

<< < (7/12) > >>

retkeilijä:
Aqua Kem Natural käyttöturvallisuust iedote on luettu. Mutta mitä se tarkoittaa?

- vaikuttavista aineista ei ollut mainintaa (onko biologisesti hajoamattomia aineita)
- ph lähellä neutraalia -> ei niin vaarallinen käytössä kuin Aqua Chem Sachets
- tarkoittaako ”voidaan käsitellä biologisella jätevedenpuhdistamo lla” pienpuhdistamoja??
- hajonnee kompostikäymälässä prosessia häiritsemättä (jälkikompostorissa)??
- mieto tuoksu (ver. siniseen)

Täältä englanninkielinen esite
http://www.thetford-europe.com/en/products/care-cleaning-maintenance/waste-holding-tank-products.aspx
- Awarded the Dutch eco-label Milieukeur and the German eco-label Der Blaue Engel

Suunnitelmissani on kokeilla kesällä. Ensin testaan kuitenkin jo Biltemasta ostettua biologisesti hajoavaa liuosta.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 17.03.2012     kello on 14:46 ---Aqua Kem Natural käyttöturvallisuust iedote on luettu.
Suunnitelmissani on kokeilla kesällä. Ensin testaan kuitenkin jo Biltemasta ostettua biologisesti hajoavaa liuosta.

--- Lainaus päättyy ---

Mites kokeilu meni?

retkeilijä:
Aqua Kem Natural on jäänyt kokonaan kokeilematta, koska jäin Bilteman Saniteettinesteen käyttäjäksi. Vältämme kaikessa voimakkaita hajusteita  (kuten Aqua Kem -tuotteissa on). Tämä saniteettineste on miedontuoksuinen ja biologisesti hajoavaa. Sitä voidaan käyttää jopa aktivoimaan huonosti toimivaa kompostia.

Retkeilemme kahdestaan ja kemssa on tyhjennettävä 2-4 vuorokauden välein. Nyt sen voi tehdä hyvin kotona kompostoriin, pidemmillä reissuilla levähdysalueiden käymälöiden lisäksi myös kuivakäymälöihin tai maastoon hyvin peitettynä. Tyydyttävästi toimiva aine. http://biltema.fi/fi/Etsi/?query=saniteettineste&page=1

Turhan Höpöttäjä:
Bilteman nestettä käyttäessäni olin huomaavinani että litran pullossa oleva toimii vähemmän huonosti. Nyt käytössä isompi astia. Enimmilään olen puoli litraa laittanut makkisäiliöön, ei toimi.  :(  Siirryn takaisin sinisten pussien käyttäjäksi. Hajusteet ei meikäläiseen vaikuta, kun sähköinen tuuletus on makkisäiliöstä ulos jatkuvasti. :)

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.08.2012     kello on 10:15 ---Bilteman nestettä käyttäessäni olin huomaavinani että litran pullossa oleva toimii vähemmän huonosti. Nyt käytössä isompi astia. Enimmilään olen puoli litraa laittanut makkisäiliöön, ei toimi.  :(  Siirryn takaisin sinisten pussien käyttäjäksi. Hajusteet ei meikäläiseen vaikuta, kun sähköinen tuuletus on makkisäiliöstä ulos jatkuvasti. :)

--- Lainaus päättyy ---
Käytän reissussa litran pulloa. Täydennän sitä lähtiessä isommasta  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View