Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sijoitukset osakkeisiin.

<< < (2/4) > >>

hartsakoski:
Juu ei ole huolta osakkeista kun niitä ei ole,heh heh.Kunhan saan asiani hoidettua ja olen tyytyväinen elämääni,se mulle riittää.Eipähän jää perillisille riideltävää!Varmaan osakesijoittelu on ihan mielenkiintoista kun siihen on varoja.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 12.08.2011     kello on 07:24 ---Juu ei ole huolta osakkeista kun niitä ei ole,heh heh.Kunhan saan asiani hoidettua ja olen tyytyväinen elämääni,se mulle riittää.Eipähän jää perillisille riideltävää!Varmaan osakesijoittelu on ihan mielenkiintoista kun siihen on varoja.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. Jos on ylimäärästä rahaa sen voi laittaa osakkeisiin, mutta sillä asenteella että jos häviää niin talous ei saa kärsiä (siis ylimääräistä). Mutta on ollut niitäkin jotka sijoittanut varmaan kohteeseen jopa lainarahalla ja mennyt talous kuralle sentakia  ??? ???

Pekka:
Ei osakesijoitukset pahoja ole. Verovapaat osingot optiot ym. Kasvattaa salkkua itsekseen. Nyt on ollut hyvä aika tankata lisää.
Ei huolta huomisesta kun ei tarvii myydä vaan voi ostaa lisää kun halvalla saa.

Turhan Höpöttäjä:
Sain isän kuoltua parin tonnin arvosta osakkeita, 32e/kpl. Arvo nyt 8e/kpl. ;D ;D ;D ;D  ...Joopa, joo. ;D ;D ;D ;D

Ossi66:
Useasti on harmittanut, kun ei ollut aikanaan Nokialla töitä aloittaessa varaa ostaa työnantajan osakkeita.
Se on hyvä ohje, ettei osakkeisiin saa rakastua - niistä pitää pystyä luopumaan oikealla hetkellä.

Yksi työkaveri laskeskeli joitain vuosia sitten, että olis kannattanu vuosituhannen alussa myydä osakkeita ja ostaa vaikka uusi Volvo - olis silloin muutamaa vuotta myöhemmin ollut osakkeista jäljellä se vanha Volvo ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View