Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Sijoitukset osakkeisiin.
Dorotea:
On se hyvä, etten aikoinaan vähiä rahoja sijoittanut osakkeisiin. Kun nyt seuraa niiden kursseja, niin arvo on pudonnut monessa kohteessa. Ei tarvitse yöunia menettää sen johdosta.
Ainoa joka on säilyttänyt arvonsa ja noussutkin, on kulta. Sitä kun olisi ymmärtänyt ostaa ajan kanssa, olisi sijoitus säilyttänyt arvonsa ja noussutkin.
Mutta on helppo olla viisas näin jälkikäteen. Vaikka olisi pitänyt ymmärtää kullan säilyttävän arvonsa. Olisi pitänyt aikoinaan kuunnella vanhinta poikaa , oli silloin noin 5v. Marokossa oltiin lomalla ja kysyin mitä haluat tuliaisiksi. Hän totesi tuo kultaa ja jalokiviä!
Oppi ja ikä kaikki. >:(
janitkon:
Toinen näkökulma on, että kunpa olisitkit laittanut vähät rahat aikanaan oikeisiin osakkeisiin...
Esim. vuonna -90 kun olisi ostanut vaikka 20tmk Nokiaa ja hoksannut myydä oikeaan aikaan pois...olisi vaikka saattanut sitten ostaa sitä kultaa ja muuta. :)
Kukapa noista osakekaupoista tietää, miten niissä käy.
Alan:
Mitään täältä ei mukaansa saa ja lapsille jätän perinnöksi nähdyn maailman, mihin, eli matkailuun, olen sijoittanut ja sijoitan lähes kaiken ylimääräisen.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.08.2011 kello on 23:52 ---Mitään täältä ei mukaansa saa ja lapsille jätän perinnöksi nähdyn maailman, mihin, eli matkailuun, olen sijoittanut ja sijoitan lähes kaiken ylimääräisen.
--- Lainaus päättyy ---
Kerrankin voin olla kanssasi samaa mieltä. Puupalttoossa ei ole taskuja.
sipu:
mä sijotinkin KULTAAN ja toivon , et saan hänet pitää koko loppuelämän... :-*
mut yx tuttu tuos kerran tokas , et noihin osakkeisiin ei sais rakastua .. eikä kertonut mitä on saldo tällä hetkellä .. :(
se vaan on noit sijotuksetkin niinkus ravipelit tai kaik rahapelit , et kehutaan ku voitetaan ja ollaa turpa väärällään ,ku hävitään :o :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta