Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Soliferiin lämminvesivaraaja

<< < (2/9) > >>

mike:
Jos on tuon kuvan mukainen kytkentä niin lämmintä vettä tulee kyllä! Katsoppa uudestaan tarkemmin. Tuo pyöreä on varaaja!

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 30.09.2019     kello on 19:11 ---Jos on tuon kuvan mukainen kytkentä niin lämmintä vettä tulee kyllä! Katsoppa uudestaan tarkemmin. Tuo pyöreä on varaaja!

--- Lainaus päättyy ---

Missä on varaaja? En minä ainakaan kuvasta löydä. Taisitkin tarkoittaa minun kuvaa.

knoj:
Varaaja ei ole vielä kytketty ja kysynkin, mihin ja miten kytken sen? Olin ajatellut kytkeä sen noihin sähkölämmittimen  tulpattuihin putkiin. Mutta huomasin että jos patteriverkoston kierto suljetaan, niin ei kierrä vesi lv-varaajaan eikä sähkölämmittimeen. Ainkin jos ylempänä oleva kuva pitää paikkansa, mitä en ollenkaan epäile.
Myyjä väitti että entinen omistaja oli poistanut lv-varaajan, mutta väitän ettei vaunussa ole olltut varaajaa koskaan.
Kuvassa aivan ylhäällä näkyvä letku tulee pannulta ja oikealla sähkölämmittimen menee kiertovesipumpulle.
Miksi Primukseen tulee ylimääräinen pistotulppaliitäntä inen sähkösyöttö, en ole vielä tutkinut.

svc:

--- Lainaus käyttäjältä: knoj - 30.09.2019     kello on 19:54 ---Myyjä väitti että entinen omistaja oli poistanut lv-varaajan, mutta väitän ettei vaunussa ole olltut varaajaa koskaan.
Kuvassa aivan ylhäällä näkyvä letku tulee pannulta ja oikealla sähkölämmittimen menee kiertovesipumpulle.
Miksi Primukseen tulee ylimääräinen pistotulppaliitäntä inen sähkösyöttö, en ole vielä tutkinut.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös nuo keltaiset putket mene vesihanoille? Toinen on ollut kylmä- ja toinen lämminvesi. Tuolla yhdysputkella on vain korvattu varaajalle menneet kylmän veden syöttö ja kuuman veden lähtö. Onko jossain patterikierron varrella, esim vessassa, sulkuhana?

Olisiko tuohon sähköpatruunaan asennettu kiertovesipumppu jälkeenpäin ja sille oma 230 V pistotulppa?

knoj:

--- Lainaus käyttäjältä: knoj - 30.09.2019     kello on 19:54 ---Kuvassa aivan ylhäällä näkyvä letku tulee pannulta ja oikealla sähkölämmittimen menee kiertovesipumpulle.

--- Lainaus päättyy ---
Huomasin, että olin kitjoittanut väärin. Pitää olla VASEMMALLA menee kiertovesipumpulle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View