Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Pyöräteline ja nopeus

<< < (2/5) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.10.2018     kello on 16:38 ---Orgissa valitettavan tyypilliseen tapaan kannanotto ei sisällä pohdintaa siitä, onko kaikissa kulkineissa mahdollisuutta menettelytapaan, joka esitetään.  :o

Eipä lähtenyt seinä aikanaan irti, kun viitsin vielä pyöriä roudata. Nopeutta en rajoittanut lainkaan. Sittemmin olen pitänyt vaivaa ja riskiä liian suurena hyötyyn nähden ja jättänyt pyörät kotiin.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on pyörät taas aina mukana. Se on aika iso osa tätä matkailuautotouhua. ..

Karabiilisti:
No se on valintakysymys onko takatallia vai ei....niitäkin on saatavissa.
Pyörät ja kamat pysyy siisteinä ja tilaa on.
Haittana tietty että peräsänky on korkealla ja auto pitkä....jos nuo sitten on haittoja.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  4.10.2018     kello on 22:15 ---No se on valintakysymys onko takatallia vai ei....niitäkin on saatavissa.
Pyörät ja kamat pysyy siisteinä ja tilaa on.
Haittana tietty että peräsänky on korkealla ja auto pitkä....jos nuo sitten on haittoja.

--- Lainaus päättyy ---

Seuraava auto ehdottomasti sellainen jossa pyörät saa sisälle. Niissä on aina pressuttaminen, putsaaminen kun auton takana. Eikä tee hyvää pyörillekään. Aina pitäisi muistaa lukita telineeseen (Levillä aikoinaan mun fillari lähti lätkimään auton perästä kun ei ollut lukossa, onneksi löytyi talon kulmalta kun ei ollut kelvannut).

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.10.2018     kello on 16:38 ---Orgissa valitettavan tyypilliseen tapaan kannanotto ei sisällä pohdintaa siitä, onko kaikissa kulkineissa mahdollisuutta menettelytapaan, joka esitetään.  :o

Eipä lähtenyt seinä aikanaan irti, kun viitsin vielä pyöriä roudata. Nopeutta en rajoittanut lainkaan. Sittemmin olen pitänyt vaivaa ja riskiä liian suurena hyötyyn nähden ja jättänyt pyörät kotiin.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan tapa ilmoittaa että omaa takatallisen auton. Tärkeä asia pitää saattaa muillekin tiettäväksi.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  4.10.2018     kello on 22:27 ---Onhan tapa ilmoittaa että omaa takatallisen auton. Tärkeä asia pitää saattaa muillekin tiettäväksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kauhean negatiivinen suhtautuminen autoihin joissa on iso takatalli. Omassa kulkineessa on iso takatalli johon mahtuisi polkupyörät, toisaalta olen miettinyt vetokoukun hankkimista. Talvella voisi vetää peräkärryssä moottorikelkkaa tarvittaessa ja kesällä laittaa polkupyörät telineellä siihen. Jos ja kun vetokoukun hankin niin taitaa olla pelkästään peräkärryn vetoon, munamankelit takatalliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View