Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

2009 kabe vanteet väärä koko

<< < (8/8)

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 28.01.2019     kello on 12:59 ---Mustaakseni keskireijän merkitys kasvaa silloin kun puhutaan kuorman pulteille kohdistamasta leikkausvoimasta. Kun vanteen keskireikä istuu kunnolla napakorokkeseen, se "keventää" pulttiin kohdistuvaa rasitusta esim. renkaan kuoppaan osuessa, tai ajettaessa röykkysempää tietä. Mulle on aina "opetettu" niin, että vanteen keskireikä pitää olla jämpti siihen korokkeeseen.

--- Lainaus päättyy ---
Varmasti näin, mutta pelkkä peltinen rasvakuppi ei kannattele mitään.
Mulla ainakaan adriassa ole kuin kuppi, ja kun katsoo tän ekan sivun kuvaa niin näyttäis ettei siinäkään ole.
Joku vois ottaa kuvan vaunun akselista, jossa on napakoroke, johon vanteen saa oikeasti keskitettyä ja tuettua?
Autoissa varmasti onkin.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 28.01.2019     kello on 13:44 ---Varmasti näin, mutta pelkkä peltinen rasvakuppi ei kannattele mitään.
Mulla ainakaan adriassa ole kuin kuppi, ja kun katsoo tän ekan sivun kuvaa niin näyttäis ettei siinäkään ole.
Joku vois ottaa kuvan vaunun akselista, jossa on napakoroke, johon vanteen saa oikeasti keskitettyä ja tuettua?
Autoissa varmasti onkin.

--- Lainaus päättyy ---

https://www.vaunushop.fi/perakarrytarvikkeet/tuotteet/perakarry-tarvikkeet/perakarry-jarrurummut/114/

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 28.01.2019     kello on 13:44 ---Varmasti näin, mutta pelkkä peltinen rasvakuppi ei kannattele mitään.
Autoissa varmasti onkin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei mullakaan ollut edellisessä vaunussa, kuin just toi kuppi akselin päässä.
Siinä ei ollut juurikaan edes mitään olaketta. Tai olla vielä joku huoltovapaa, kompaktilaakeroitu akseli.
Pultit vaan momentilla kiinni, niin hyvin on pysynyt.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 28.01.2019     kello on 16:44 ---https://www.vaunushop.fi/perakarrytarvikkeet/tuotteet/perakarry-tarvikkeet/perakarry-jarrurummut/114/

--- Lainaus päättyy ---

ok näyttää niitä jossain vaunuissa/kärryissä olevan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View