Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut SeaSharky 07 Nov 2018
  • Yksi puute näissä Android autoradioissa näyttää olevan, niissä ei enää nykyään ole kaukosäädintä, edellinen radio minulla oli myös Android vehje, siinä oli vielä kaukosäädin, silloin pystyi käyttämään radiota asunto-osan puolelta kaukosäätimellä. Tuollaisen pienen Bluetooth rattisäätimen sai, sillä voi vaihtaa radiossa kanavia tai musiikkikappaleita, sekä äänenvoimakkuutta.

    Minulla on myös asunto-osassa kellokytkin josta virta menee autoradiolle, sillä saa halutessa aamulla radioherätyksen, noita kellokytkimiä saa muutamalla eurolla.
  • #32 kirjoittanut Karabiilisti 20 Nov 2018
  • Niin ja 32 muistikortti anroid soittimeen niin kyllä pelittää homma ku homma Thumb

    Jäätävän halpoja 32 ja 64 muistikortteja tuolla CE toimituksessa... ihan hologrammit ja kaikki.
  • #33 kirjoittanut Oulaa 24 Nov 2018
  • #34 kirjoittanut Ruuteri 24 Nov 2018
  • Vähän aihetta sivuten,niin laittakees linkkiä hyvästä 7 inch tai isommasta näytöstä peruutuskameraan. Siis pelkkä näyttö, 5 napanen johto takana. Mielellään fhd tasoa.. Entinen pieni näyttö on jo niin himmeä,ettei vanhan silmät oikeen nää.. Kiitos.
  • #35 kirjoittanut SeaSharky 24 Nov 2018
  • https://www.ebay.com/itm/7-HD-2DIN-4-Core-Android-8-1-Car-BT-Stereo-MP5-Player-GPS-Navi-WiFi-AM-FM-Radio/123484774821?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trkparms=clkid=8379353175213972754&_qi=RTM1763578&pageci=3823ac45-6d73-44ce-ba54-d347471ef4a2&epid=21025772676
    Oisko tässä lähes samanlainen alennusmyynnissä
    Näistä ainakin puuttuu CD-soitin, mutta se ei ehkä selitä halpaa hintaa, olisiko vahvistin tehty köykäisemmäksi, nämä on lähinnä tablettiautoradioit a, katselin joskus myös näitä halvan hinnan vuoksi, mutta en muista tarkkaan miksi ovat näin halpoja, oisko lapsityövoimalla tehtyjä :D
  • #36 kirjoittanut Aakku 24 Nov 2018
  • ^
    CD soitin tuo aika paljon syvyyttä laitteeseen....

    Itse pidän etuna, jos CD puuttuu. En oikein pidä sitä enää nykypäivänä tarpeellisena varusteena.
  • #37 kirjoittanut K.E.V 24 Nov 2018
  • CD Ihan ehdoton. Mulla joku 1700 cd:tä. Paljon sellaista mitä ei streamauspalveluist a välttämättä löydä.
    Lisäksi toimii ilman nettiyhteyttä
  • #38 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Nov 2018
  • Näistä ainakin puuttuu CD-soitin, mutta se ei ehkä selitä halpaa hintaa, olisiko vahvistin tehty köykäisemmäksi, nämä on lähinnä tablettiautoradioit a, katselin joskus myös näitä halvan hinnan vuoksi, mutta en muista tarkkaan miksi ovat näin halpoja, oisko lapsityövoimalla tehtyjä :D

    Onko cd vaihtajissa ja soittimissa standardi kytkennät. Elikkä Pioner autosoitin, käykö siihen BLAUPUNKT CDC-A03 10-levyn boxi.

    Selevähän tämä, että kysymys käsittelee retroa.  ::)
  • #39 kirjoittanut K.E.V 24 Nov 2018
  • Onko cd vaihtajissa ja soittimissa standardi kytkennät. Elikkä Pioner autosoitin, käykö siihen BLAUPUNKT CDC-A03 10-levyn boxi.

    Selevähän tämä, että kysymys käsittelee retroa.  ::)
    Muistaakseni tuo Blaukkari on Sony .Pioneerin vanha on 6 levyinen ja uudempi 12 levyinen.
    Lisäksi kaikissa ei boksin liitäntää/ohjausta
    Minulla voi olla jopa kasetti/radio Sony jossa boksin ohjaus.
  • #40 kirjoittanut SeaSharky 24 Nov 2018
  • ^
    CD soitin tuo aika paljon syvyyttä laitteeseen....

    Itse pidän etuna, jos CD puuttuu. En oikein pidä sitä enää nykypäivänä tarpeellisena varusteena.
    Samaa mieltä olen, Spotify on autossa niin kätevä musan kuunteluun, minulle ainakin riittää sen tarjonta.
  • #41 kirjoittanut Aakku 24 Nov 2018
  • CD Ihan ehdoton. Mulla joku 1700 cd:tä. Paljon sellaista mitä ei streamauspalveluist a välttämättä löydä.
    Lisäksi toimii ilman nettiyhteyttä
    Juu, en sitä kielläkään, jos siitä tykkää....

    Tuollaisen soittimen syvyys on ilman CD ominaisuutta alle 10 cm. Monesti tila kojelaudan uumenissa on syvyyden osalta aika niukka.

    Mullakin on 500 leffaa VHS kaseteilla, joita tosin en ole ainuttakaan viitsinyt katsoa.
    Se oli sillai nuoruudessa, kun ajoin rekkaa, niin oli pakko olla laatikollinen C-kasetteja mukana, kun joka ainoalta radiokanavalta tuli pelkkää puhetta. Näin vanhempana taas kun haluaisin kuunnella puheohjelmia, niin joka ainoalta kanavalta tulee musiikkia.
    Vanhaa -70 luvun musaa voin kyllä valikoidusti kuunnella Spotifyyn kautta, mutta harvemmin sitäkään.
  • #42 kirjoittanut Oulaa 24 Nov 2018
  • Spotissa olisikin valmiina mun suosikit :)
  • #43 kirjoittanut K.E.V 24 Nov 2018
  • Juu, en sitä kielläkään, jos siitä tykkää....

    Tuollaisen soittimen syvyys on ilman CD ominaisuutta alle 10 cm. Monesti tila kojelaudan uumenissa on syvyyden osalta aika niukka.

    Mullakin on 500 leffaa VHS kaseteilla, joita tosin en ole ainuttakaan viitsinyt katsoa.
    Se oli sillai nuoruudessa, kun ajoin rekkaa, niin oli pakko olla laatikollinen C-kasetteja mukana, kun joka ainoalta radiokanavalta tuli pelkkää puhetta. Näin vanhempana taas kun haluaisin kuunnella puheohjelmia, niin joka ainoalta kanavalta tulee musiikkia.
    Vanhaa -70 luvun musaa voin kyllä valikoidusti kuunnella Spotifyyn kautta, mutta harvemmin sitäkään.
    No vhs:t ja kasetit hylätty jo ajat. Vinyylejä ja cd:tä. Tosin on puhelimessa 16gb mp3 ja muutama tikku päälle. Että sillee ;)
  • #44 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Nov 2018
  • Meikäläinen on näissä(kin) asioissa ulkona kuin lumiukko. Viimmeisen autoradion olen ostanut -60 luvulla. CD-vaihtaja olisi hyvä, sellainen oli edellisessä kulkimessa. Kun siihen lataa valmiiksi CD:t saa rauhassa harrastaa muita viihdytys juttuja.
  • #45 kirjoittanut Aakku 24 Nov 2018
  • No vhs:t ja kasetit hylätty jo ajat. Vinyylejä ja cd:tä. Tosin on puhelimessa 16gb mp3 ja muutama tikku päälle. Että sillee ;)
    Joo, meillä on kummallisia mieltymyksiä itse kullakin... :)
Sivuja:
Toiminto