Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tuli tänään elisalta kirje

<< < (6/26) > >>

smy:
Telian liittymiä ja Elisan liittymiä rinnan ympäri maata käyttäneenä sanoisin että Elisa toimivuus on selkeästi parempi etenkin syrjemmässä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 16.09.2021     kello on 20:01 ---Minulla on DNA 4G netti pätkinyt iltapäivisin ja puhelin katkoo puheluja. Onkohan menossa 5G:n markkinointi katkomalla?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 16.09.2021     kello on 20:01 ---Telian liittymiä ja Elisan liittymiä rinnan ympäri maata käyttäneenä sanoisin että Elisa toimivuus on selkeästi parempi etenkin syrjemmässä.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä kotona DNA toimii parhaiten. Kaikkia operaattoreita olen kokeillut. Telian tolppa on kauempana ja huonossa suunnassa, ei toimi kunnolla. DNA ja Elisa lienevät samassa tolpassa ja hyvässä suunnassa, mutta Elisa on, ainakin ollut, surkea. Siksi pitää maksaa vähän enemmän kuin kilpalijoilla. Ei kuitenkaan mitään listahintoja.

vaanari61:
Kotona valokuitu ja kännyssa DNA.  Elisasta kun eroon pääsi niin ei koskaan / ikinä elisaa . . .
Syvältä hanurista koko elisa, jos kaiken kertoisi mitä elisa on keksinyt murheiksi niin sepustaasia lähentelisi Sinuhe epytkiläistä sivumäärältään. Tarinaa Sinuhesta on779 sivua, . . .

mjh48:
Minulla on ollut jo pitkään Elisan liittymä 100 Mb/s nopeudella, 300 min puhetta ja 50 txt viestiä, se maksaa 21,90 €/kk
Liittymä toimii 50 - 98 Mb/s, sanoin irti erillisen Telian pelkän nettiliitymän ja siirryin käyttämään kännykkää modeemina. 
Muualta en saa edullisemmin
Miellä on naapuritalojen katoilla kaikkien operaattoreiden tukiasemat, joten nopeutta löytyy, kun uusivat tukiasemansa.
Kun Telia uusi tukiasemansa minun nettiyhteyden nopeus tippui, kun minun modeemi ei kykene monikanava vastaanottoon, pitäisi olla cat jotain luokkaa, että kykenisi täyteen nopeuteen.
Kännykällä sai suuremman nopeuden kuin minun vanhalla 4 G modeemilla.

megaman:
Kuvassa nykyinen liittymä, jonka lähtökohtana oli alunperin 3,95€ kk ja saman konsernin littymiin sai höpöttää kyllästymiseen asti. Eli aikoinaan lajissaan tosi hyvä. Kaikessa hiljaisuudessa se pikkuhiljaa noussut ja nyt perusmaksu on 14.90€ + viestit ja puhelut kilpaileviin liittymiin. Vaihtoon menee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View