Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tuli tänään elisalta kirje

<< < (5/26) > >>

Haapaniemen Paroni:
Ei pidä uskoa kaikkea Ossi 8) Kyllä hyvin pääset tännekin nykysellä operaatorilla Thumb

0yxxy0:
Ja nyt kaikki operaattorit ajamassa alas 3G:n, hirveä vaahtoaminen 5G:stä joka ei tuu toimimaan kuin tukiasemien vieressä. Saisivat edes 4G:n toimimaan mutta ei tuu sekään toimimaan maaseudun syrjäkylällä, ja kylien asutus alueilla tukossa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 16.09.2021     kello on 19:33 ---Ei pidä uskoa kaikkea Ossi 8) Kyllä hyvin pääset tännekin nykysellä operaatorilla Thumb

--- Lainaus päättyy ---

En minä tee töitä kännyliittymällä.
Kyllä siinä tulee kuule nopeampaa nettiä ikävä, kun lataat isompia logipaketteja muutaman peräjälkeen. Yhteen saattaa mennä puolesta tunnista tuntiin.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 16.09.2021     kello on 19:21 ---Elisan mielestä mun olis pitäny päivittää mobiililaajakaistal iittymä ja reititin 5G ;ksi vaikkei sitä ole edes peninkulman päässä.
Ny vaihdoin DNA:lle taas kun ei mun mielestä Elisa toimi asikkaan eduksi ainakaan täällä haja-asutusalueella.

--- Lainaus päättyy ---
Vastasin naapurin puhelimeen kun näki että elisalta soitetaan,  elisalta tarjottiin 5G liittymää.(naapurilla on 5G puhelin) mä sanoin ettei meillä oo sellaista verkkoa edes, että mitä minä sellaisella teen. Elisan myyjä tarkasti asian ja sanoi joo ei näköjään olekkaan mutta siin lähellä keskustassa on. Mä siihen että luuletsie aatanan tonokki että mä ajan keskustaan 4km että saan 5 G:N toimimaan. Ei sullakaan tunnu olevan kaikki muumit laaksossa. Suljin puhelimen.

retkeilijä:
Minulla on DNA 4G netti pätkinyt iltapäivisin ja puhelin katkoo puheluja. Onkohan menossa 5G:n markkinointi katkomalla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View