Tekniikkakeskustelut > Projektit
LMC lord Liberty -89 2000-luvulle
Lerssinen:
Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä" ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14.09.2018 kello on 21:52 ---Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä" ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.
--- Lainaus päättyy ---
Minä löysin röökikartongin, ei vanhaa. Myin pois.
--- Lainaus käyttäjältä: poteroa - 14.09.2018 kello on 21:18 ---
Joo, tuo paskanen vesimäärä, huh, on se uskomatonta miten paljon töhnää löytyy pienistäkin jutuista.
--- Lainaus päättyy ---
Aika puhdas oli, ostin keväällä 4 päivää ennen laivan lähtöä.
poteroa:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 14.09.2018 kello on 21:52 ---Minä löysin autoa purkaessa vuosikerta "näkkiä" ;D Siis onneksi ihan uusia paketissa.
--- Lainaus päättyy ---
Mä jo meinasin mainita, et jos jotain noita löytyy niin pistän palamaan :o
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.09.2018 kello on 22:04 ---Minä löysin röökikartongin, ei vanhaa. Myin pois.Aika puhdas oli, ostin keväällä 4 päivää ennen laivan lähtöä.
--- Lainaus päättyy ---
Hmm, miten sinne on kartsa kessua "hävinnyt" ;D Minkäs kokoinen vehje se oikeen oli?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: poteroa - 14.09.2018 kello on 22:13 ---Mä jo meinasin mainita, et jos jotain noita löytyy niin pistän palamaan :o
Hmm, miten sinne on kartsa kessua "hävinnyt" ;D Minkäs kokoinen vehje se oikeen oli?
--- Lainaus päättyy ---
Takasängyn päällä kun on kaappiryhmä, siinä siihen kulmassa olevaan kaappiin jää "pimeä kulma" sieltä vaimo sen löysi
poteroa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.09.2018 kello on 22:16 ---Takasängyn päällä kun on kaappiryhmä, siinä siihen kulmassa olevaan kaappiin jää "pimeä kulma" sieltä vaimo sen löysi
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä, seuraava ratsian kohde ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta