Tekniikkakeskustelut > Säilytys

(Talvi)säilytys: yksinkertainen pulpettikattoinen katos vaunulle, kokemuksia?

<< < (19/23) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 27.09.2021     kello on 17:46 ---Sehän se on pahinta viikonloppuna lämmöt, viikolla kylmänä, lumi katolla sulaa ja vesi jäätyy, varmasti pikkuhiljaa alkaa saumat aueta.

--- Lainaus päättyy ---
Kausipaikalla ei viritellä katoksia ::) :-*

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.09.2021     kello on 16:55 ---Rehellinen lumitalvikaan ei ole niin paha kuin märkäpaskaloska ja pakkasen sekä plussan puolella sahaava keli.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo just aiheuttaa sitä kosteutta vaunun sisälle.On hyvä keksintö nuo kosteuden poistajat.

Aakku:
Mulla nuo kosteudenpoistajat eivät tunnu imevän juuri mitään...

Viimeisin kikkani on laittaa sähköinen oikea kosteuden poistaja siinä vaiheessa, kun kireä pakkanen lauhtuu plussalle. Kosteus putoaa tunnissa normaaliksi. Pakkasella vekotin ei toimi, mutta ei tarviikaan.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.09.2021     kello on 16:55 ---Itse en näe minkäänlaista järkeä seisottaa (arvokastakin) kalustoa talven armoilla pihalla jos ei ole pakko mutta jokainenhan saa tehdä vehkeillään mitä lystää.

--- Lainaus päättyy ---

Sulla onkin isompi tontti...

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.09.2021     kello on 18:20 ---Mulla nuo kosteudenpoistajat eivät tunnu imevän juuri mitään...

Viimeisin kikkani on laittaa sähköinen oikea kosteuden poistaja siinä vaiheessa, kun kireä pakkanen lauhtuu plussalle. Kosteus putoaa tunnissa normaaliksi. Pakkasella vekotin ei toimi, mutta ei tarviikaan.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole niistä sähköisistä mitään kokemusta kun puskissa ei löydy pistorasioita  ;)
Nuo tavalliset on kyllä meillä toimineet hienosti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View