Tekniikkakeskustelut > Säilytys

(Talvi)säilytys: yksinkertainen pulpettikattoinen katos vaunulle, kokemuksia?

<< < (18/23) > >>

JariL:
Tänä kesänhän mä purin tuon irti ja asensin uudelleen.

Lerssinen:
Itse en näe minkäänlaista järkeä seisottaa (arvokastakin) kalustoa talven armoilla pihalla jos ei ole pakko mutta jokainenhan saa tehdä vehkeillään mitä lystää.

Rehellinen lumitalvikaan ei ole niin paha kuin märkäpaskaloska ja pakkasen sekä plussan puolella sahaava keli.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.09.2021     kello on 16:55 ---Itse en näe minkäänlaista järkeä seisottaa (arvokastakin) kalustoa talven armoilla pihalla jos ei ole pakko mutta jokainenhan saa tehdä vehkeillään mitä lystää.

Rehellinen lumitalvikaan ei ole niin paha kuin märkäpaskaloska ja pakkasen sekä plussan puolella sahaava keli.

--- Lainaus päättyy ---
Entäs kausipaikat Johtaja ::)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 27.09.2021     kello on 17:39 --- Entäs kausipaikat Johtaja ::)

--- Lainaus päättyy ---

Kausipaikkavaunu lämmitetään usein aika aktiivisesti. Jos seisoo tyhjän panttina kausipaikalla vaihtoehtona joku katos on parempi

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.09.2021     kello on 17:42 ---Kausipaikkavaunu lämmitetään usein aika aktiivisesti. Jos seisoo tyhjän panttina kausipaikalla vaihtoehtona joku katos on parempi

--- Lainaus päättyy ---
Sehän se on pahinta viikonloppuna lämmöt, viikolla kylmänä, lumi katolla sulaa ja vesi jäätyy, varmasti pikkuhiljaa alkaa saumat aueta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View