Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Renkaan paikkaussarja, suositeltava tuote jokaiselle!
Aakku:
Mulla on varapyörä ja Autoliiton Plus jäsenyys....
Karabiilisti:
kokeilkaapa joskus noita spray purkkeja toimivatko jos ovat alle +20 asteen lämmössä ja vuoden vanhoja...
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 16.08.2018 kello on 20:02 ---onkohan noita sprayta erilaisia...tolalst a wurthia käyttänyt muutamaan kumiin ja rengasfirmassa niitä poistettaessa ei sisältä ole löytynyt mitään sen kummempaa... ihmetellyt mihin se katosi...
mutta älkää vaan päästäkä pihaan läjää sitä vaahtoa ja koittako tulitikulla... on meinaan herkkää kamaa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Juu... sähköpaimeneenkaan ei kannata kusta.
seppoko:
Tää oli mulle hyvä vinkki. Pitää hankkia tuo sarja. Nimittäin:
Tästä on jo pari vuotta aikaa kun mönkijän yksi rengas alkoi vuotaa. En löytänyt reikää eikä mulla olisi ollut, millä paikata. Vein sen paikalliselle "kyläsepälle". No hän tyhjensi spraypullon siihen renkaaseen sen jälkeen, kun oli löytänyt reiän ja piirtänyt sen paikan renkaaseen. Sanoi mulle, että nyt pitää ajaa ja ajoin sitten mutkan kautta kotiin.
No eihän se ole pitänyt. Aina parin päivän välein pitää lisätä ilmaa jos aijon ajaa. Ja se vie aikansa kun on vaan ihan pieni kompura. Ja usein pitää vielä ladata akku kun kompura on 12V ja helpoin ottaa virtaska mönkijästä.
Toivottavasti saan tuollaisella sarjalla renkaan pitämään.
Haoltu:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.08.2018 kello on 21:42 ---Mulla on varapyörä ja Autoliiton Plus jäsenyys....
--- Lainaus päättyy ---
Ajattelin samaa...ei tarvitse edes käsiään liata. Soittaa palveluun jonka on ostanut. :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta