Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Renkaan paikkaussarja, suositeltava tuote jokaiselle!
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 16.08.2018 kello on 13:39 ---"Koiranpaska" Thumb
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 16.08.2018 kello on 15:25 ---Meillä päin noita kutsutaan kyllä kamelin paskoiksi ;D
--- Lainaus päättyy ---
Se kutsumanimi on varmaan suhteutettu kamelikuskien määrään alueittan... ;D
Mutta kaverini jolla on rengaskoneet, sanoi sitä heti koiranpaskaksi, kun ruuvia väännettiin renkaasta irti. Mutta joo...
Oli muuten renkaan lävistänyt ruuvi näitä auton pohjan suojamuovien kiinnitysruuveja. Joltain pudonnut tielle ja valitsi Boxerin takarenkaan seuraavaksi paikakseen.
Itse saanut monta kertaa apua vaahtopullosta, en voi moittia, ja onneksi voi paikkansa vapaasti valita. Thumb
Karabiilisti:
onkohan noita sprayta erilaisia...tolalst a wurthia käyttänyt muutamaan kumiin ja rengasfirmassa niitä poistettaessa ei sisältä ole löytynyt mitään sen kummempaa... ihmetellyt mihin se katosi...
mutta älkää vaan päästäkä pihaan läjää sitä vaahtoa ja koittako tulitikulla... on meinaan herkkää kamaa. Thumb
Moppc:
Ääni kamelinpaskalle. Thumb
Nuorena kollina nuota Lauttasaaren rengaspajalla tarjottiin järjestäin kun oli isännällä pistoreikä kumipyörässä. Joskus laitettiin vähän suuremman halkaisijan kokojakin. En muista, että olisi kertaakaan tullut poka takaisin kiukuttelemaan.
Toki laitettiin "oikeitakin" paikkoja ja väliilä jopa tossua ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 16.08.2018 kello on 16:42 ---Oli muuten renkaan lävistänyt ruuvi näitä auton pohjan suojamuovien kiinnitysruuveja. Joltain pudonnut tielle ja valitsi Boxerin takarenkaan seuraavaksi paikakseen.
--- Lainaus päättyy ---
Joku tuota joskus mulle perusteli että ruuvi tai naula kun makaa tiellä, niin eturengas nappaa siitä yli mennessään just sen verran kiinni että se nousee tielle törröttämään, odottamaan takarengasta, jonka se sitten usein lävistääkin :-\
Humoristi:
Kamelin paskaa, vaahto paikka pullo ja mini kompressori aina mukana ;D + kaikki muut perseestä perämoottoriin :laugh:
Kamelin p*ska taitaa olla halpa hallista ostettu
Joku tämmönen vaahto pullo mulla on
https://m.motonet.fi/fi/tuote/602015/CRC-Fix-renkaanpaikkausaine-500ml
Ja ziidelin pikku kompura
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta