Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
"Tukijalat"
88k5:
Tällaisen paripyöryläisen max taka-akselimassa on 2600kg, vaan 3.5tn autossa sinne ei voi lykkiä kuin vajaat 2000kg. Reserviä jää reilut 600kg - ei paljoo tunnu vaikka 100kg ukko köyrii :laugh:
Se pieni väbä tulee enempi renkaan kumien joustosta. Ykköspyörisissä selkeästi havaittavissa, mutta näissä paripimpuloissa olematonta.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 9.08.2018 kello on 10:25 ---Se, mimmonen heilahtelu ketäkin häiritsee, lienee henkilökohtaista, mutta auton koosta riippumatta. Auto heiluu, kun siellä liikkuu. Jaloilla sen saa halutessaan pois.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin.
Ja harvemmin se itse heilumisen aiheuttajaa häiritse, vaan muita osapuolia.
En itse ole ainakaan koskaan härännyt siihen, kun kääntää kulkeä ja kuljin heiluu. Mutta jos vieressä oleva heiluttelee niin saattaa herätäkin...
palokurki:
Onko kukaan unohtanut niitä tukijalkoja alas ja lähtenyt ajamaan?
Itse olen niin hömelö, että näin varmasti kävisi ennemmin tai myöhemmin jos jalkoja tapaisin ruuvailla.
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 9.08.2018 kello on 21:01 ---Onko kukaan unohtanut niitä tukijalkoja alas ja lähtenyt ajamaan?
Itse olen niin hömelö, että näin varmasti kävisi ennemmin tai myöhemmin jos jalkoja tapaisin ruuvailla.
--- Lainaus päättyy ---
Tilastoja tietämättä, sanoisin, että varmasti on. Saattaisi olla aiheellista kytkeä valo tai summeri varoittamaan jalkojen unohduksesta, kuten sähkörapuissa on (ainakin joissain)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 9.08.2018 kello on 22:01 ---Tilastoja tietämättä, sanoisin, että varmasti on. Saattaisi olla aiheellista kytkeä valo tai summeri varoittamaan jalkojen unohduksesta, kuten sähkörapuissa on (ainakin joissain)
--- Lainaus päättyy ---
Tai viedä veivi ohjaamoon kun jalat ovat alhaalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta