Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

"Tukijalat"

<< < (4/10) > >>

kalavaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri -  7.08.2018     kello on 08:11 ---Jos auto pitkällä peräylityksellä, niin minun mielestä hyvät olla olemassa. Vakauttaa ja tukevoittaa autoa paljon. Meillä kiinteät sellaiset ja eipä noissa mene kuin max ed. mainittu 5 min. Akkukoneella kätevä käyttää, Vielä jos jalat asenettu hyvin, niin ei paljon konttailla tarvii. Varmasti aika paljon autokohtainen  tukijalkojen käyttö tarve. Itse käytän aina, kun käyttää ei myöskään jumiudu ruuvit Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Sama kokemus. Jalat menee alle n. 30 sekunnissa, kun akkuvääntimellä pyöräyttää. Kun autossa on muitakin kuin itse, niin tykkään pyöräyttää jalat alle, niin ei tarvi heräillä kun toiset liikkuu autossa.

Haapaniemen Paroni:
Ja muistakaa laskea antenni alas jos on paritus sänky ja jalat ylhäällä ;) ;D ;D

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  6.08.2018     kello on 22:15 ---mihkä niitä oikeen tarvitaan?
Autossahan on jouset ja iskarit.

--- Lainaus päättyy ---
Just sen takia? Eikai sulla talonkaan perustus jousilla ole.

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  8.08.2018     kello on 21:34 ---Just sen takia? Eikai sulla talonkaan perustus jousilla ole.

--- Lainaus päättyy ---

eikä autokaan valettu maahan kiinni  ;D

Mutta kyllä noin kalliissa kulkineessa sentään pitää olla jouset ja iskarit jotka pitää heilahtelun kurissa jos autossa kävelee...tai vähän ryskii... :laugh:

El Maco:
Oot. Vissiin käsittäny jousten ja iskunvaimentimien toimintaperiaatteet aika pieleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View