Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Eka pidempi reissu vaunulla ..
Stara:
^
"surutta vain poikittain moneen ruutuun"
Näinkö todella kannustat toimimaan?
elwari:
Jos oikein pykäliä viilataan tässä pysäköinninvalvonna n luvatussa maassa, niin eikös ajoneuvon pitäisi kokonaisuudessaan mahtua ruudun viivojen sisäpuolelle. Että pitäisi sitten yhdistelmä katkaista ja laittaa molemmat omaan ruutuun kauppareissulla? ::)
juzzi:
El maco: Pesuasian unohdinkin. Suihkua meidän vankkureissa ei ole. Hommasin 12v suihkun jolla voi vaikka ämpäristä ottaa vettä ja pesaista itsensä vaunun ulkopuolella. Ajaa asiansa jos ei kovin suurta yleisöä ole katselemassa toimitusta :D
Laitoin vaunun katolle 150w aurinkopaneelin. Sähkötolppaa ei sen jälkeen ole kertaakaan tarvittu. Tämä luonnollisesti riippuu myös kulutuksesta ja paljonko aurinko paistaa.
Stara: Tuskinpa sitä surutta kehoitetaan, en ainakaan itse. Ikävä tosiasia vaan on se, että parkkialueilla ei juurikaan ole yhdistelmille tarkoitettuja paikkoja. Eli jos haluat yhdistelmän kanssa käydä muuallakin kuin abc asemien isoilla parkkiksilla, joskus on vaan parkkeerattava useampaan ruutuun. Totta kai itse olen katsonut onko lähistöllä parempaa paikkaa, mutta jos ei ole, niin pohjoisessa valinta on usein sen välillä, että täydennätkö jääkaappiasi vai ajatko pitkän pätkän ja toivot löytäväsi kaupan, jossa on yhdistelmälle parkki vai parkkeeratko useampaan ruutuun. Itse arvostan päivittäistä ateriaa sen verran, että valinta on aika selvä :)
elwari: Näinhän se on. Ainakaan entinen hiukan yli 7 m auto ei sopinut kokonaan normaaliin parkkiruutuun muuten kuin rautasahalla..
Alan:
Mun mielestä ok pysäköidä yhdistelmä marketin parkkipaikalla sinne, mihin sopii, kunhan muut eivät jää ilman parkkipaikkaa. Pakkohan se on ja useimmiten onnistuu niin, ettei kukaan häiriinny.
----------------------
Mutta.
Kävin kaverilla kylässä eilen. Asuu paikassa, jossa hänen liittymänsä edessä on mm. uimarannan parkkipaikka. Joku sankari veti siihen Hiacen ja vanhemman vaunun poikittain, peitti kaikki "ruudut". Onneksi ei kauaa viipynyt.
Edellisen kerran kun kävin samassa paikassa oli joku sankari ajanut matkailuautonsa kaverin pihaan vievän toisen liittymän eteen. Motitti mun auton sinne reiluksi tunniksi.
Toissapäivänä joku paskahousu oli ajanut matkailuautolla hiekkapintaisella pallokentällä. Pääsi lähelle rantaa, vaikka tiekin olisi ollut. Sai siinä selittää kaverille, ettei kaikki karavaanarit ole kusipäitä, mutta sellainen tuntuma tuli, että jotkut ovat vieneet iskulauseensa "Valinnanvapaus itsellä" vähän liian pitkälle. Eli niin kuin valinnanvapautta itsekkäästi. Samaa on havaittavissa eräässä Facebook-ryhmässä, jossa osa pilaa kaikkien maineen kaatelemalla puita ja tunkemalla kalustollaan minne hyvänsä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 3.08.2018 kello on 09:22 --- ^
"surutta vain poikittain moneen ruutuun"
Näinkö todella kannustat toimimaan?
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy käyttää järkeä tuossa(kin) pitkähköllä kokemuksella ei mitään ongelmaa. Menee aina jotenkin takanurkkaan jne ,ei estä toisten kulkua ja itse pääsee myös pois.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta