Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ajatko vanhoilla renkailla?

<< < (10/17) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.10.2019     kello on 21:31 ---Oli hyvä, että tuli.

Mun kokemuksen mukaan ongelmat on alkaneet jo 8-9 vuotta sitten. Tietty riippuu siitä, millaisia ajonopeuksia käytetään ja missä olosuhteissa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, hyvä että tuli viimein uusittua, kyllähän tuo taas kirpaisi laittaa euroja jonoon. Nuo orkkis  renkaat tuli auton mukana vajaa 3 vuotta sitten. Keväällä ja syksyllä nastakumeilla liikkeellä mutta pitäähän nekin olla tosiaan päiväykset kunnossa.

uppotukki:
tänään uuret 235/ 65. 16 alle .erelliset oli 2 vuotta vanhat kilometrejä 52000 km .hintaa tuntuu uusil renkailla olevan aika rajusti 4 kpl 740 e

seppoko:
Otsikon kysymykseen vastaan, että sitten ajan kun olen vaihtanut talvirenkaat alle.

svc:
Nykyajoilla kesäkumit kestävät minulla max. kolme kesää. Talvirenkailla pääsee neljä talvea.
Yhden talven ajelin 10 vuotta vanhoilla Nokian HKPL 4:lla. Olivat lähes ajamattomat mutta kivikovat. Ei ne enää kuluneetkaan, mutta olemattoman pidon vastapainona oli sentään hirvittävä melu.  ;D

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  4.10.2019     kello on 22:35 ---Kahteen päivään?

6 rengasta omassa ja menee vaihto alle tunnissa, pesuineen kaikkineen.

--- Lainaus päättyy ---
Muistitko tarkastaa myös jarrut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View