Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ajatko vanhoilla renkailla?

<< < (9/17) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  4.10.2019     kello on 22:12 ---Pahus kun ei ole varastotilaa rivitalossa missä pitäisi renkaita. Ja aika ankeaa vaihtaa parkkipaikalla kun on hiekka pohjainen paikka. Koko talon porukka tule antaan ohjeita!

--- Lainaus päättyy ---

Sora pohja on minullakin. Foortilla peräkärryssä tuon renkaat. Filmivaneri tunkin alle, siitä se äherrys lähtee. Kyllä ne kahteen päivään vaihtaa. Mukavasti nukuttaa sitten iltasella. Thumb

mike:
Niin mistä tuot renkaat? Jostain omasta varastosta? Täällä kun sitä ei ole mihin ne mahtuisivat. kyllä ne vielä itse vaihtais. No 75e x2 maksaa vuodessa hotelli ja vaihto !

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  4.10.2019     kello on 22:18 ---Sora pohja on minullakin. Foortilla peräkärryssä tuon renkaat. Filmivaneri tunkin alle, siitä se äherrys lähtee. Kyllä ne kahteen päivään vaihtaa. Mukavasti nukuttaa sitten iltasella. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kahteen päivään?

6 rengasta omassa ja menee vaihto alle tunnissa, pesuineen kaikkineen.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  4.10.2019     kello on 19:54 ---Muistan, kun nuoruudessa kaveri uudisti Corollan renkaat ajamalla rälläkällä uria syvemmiksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Muistaakseni -60 luvulla lisäuria tehtiin liikkeissäkin, silloin kyllä kummia oli enemmän ennen ristikudosta. Vyörenkaat oli vasta tulossa markkinoille.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  4.10.2019     kello on 22:35 ---Kahteen päivään?

6 rengasta omassa ja menee vaihto alle tunnissa, pesuineen kaikkineen.

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen sen verran käden roikuttaja, etten tuohon pysty. Toivottavasti kuitenkin vielä muutamn vuoden vaihdan itse. Oishan se trendikästä viedä kuljin liikkeeseen renkaan vaihtoon. Sitten iltasella salille nuorten neitsykäisten trikoolla puettuja pyllyjä ihailemaan.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View