Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Harvinaisen pitkä hellejakso.
kimi:
Minua ei lämpö haittaa, hyvä syy olla tekemättä raskaita tekoja. Luonto ja eläimet ja toki moni sairas/ heikkokuntoinen ihminen kärsii ja näitä näkee päivittäin.
Yankka:
Joka päiväiset pikku haavat mitä töissä tulee ei vaan halua parantua kun koko ajan vaan hikoo
Koita sit pitää ne puhtaana ja kuivana mut muuten tykkään lämmöstä
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.07.2018 kello on 18:59 ---Minkälaiset kamppeet...?
--- Lainaus päättyy ---
Perforoitu nahka? ???
Itse olen tässä ajatellut että sellaiset +/-25 alkaa olemaan sellaiset maksimit missä allekirjoittanut viihtyy. -25 kylmemmäksi kun menee, niin ei ole kiwaa, kuten ei jos menee kuumemmaksi kuin +25 myöskään :-\
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.07.2018 kello on 18:59 ---Minkälaiset kamppeet...?
Olen koittanut etsiä jotain kevyempää takkia, joka tuulettuisi, mutta myös tarpeen tullen hieman suojaisi.
Ajaminen on ihan ok helteelläkin, mutta pysähtymiset tuo hien pintaan.
--- Lainaus päättyy ---
Rukka Päijänne takki hiekanvärinen ja saman väriset tuulettavat ajofarkut XL-Moton talvialennuksesta sekä ajolenkkarit.
Nyt en muista minkä merkkiset tuulettuvat ajohanskat mutta melkoinen huiku tuulettaa sormia.
Pitkin talvea katselin ja annoin monelle kaupalle luvan laittaa mainoksia sähköpostiin .
EI viittäsataa mennyt kaikkiin noihin vaikka takki ol 340€
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 25.07.2018 kello on 16:55 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo sopii just meikäläiseen. Manasin talvella että koska kesä tulee ja nyt ....no joo Huhhuh :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta