Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Harvinaisen pitkä hellejakso.

(1/6) > >>

Moppc:
Ihan perusterveetkin ihmiset saattavat reagoida näin pidemmän lämpimän jakson kuluessa. Oletko itse huomioinut ihmisissä, eläimissä tai ympäristössä jopa tuskaisen kuumaksi mainitun helteen vaikutuksia?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005766563.html

Lerssinen:
Onneksi ei tartte olla nyt töissä niin tämä menee.. Kaivovesi vaan alkaa vähetä ja laatu huonontua, virittelinkin eilen pumpun tuonne rantaan nostamaan vettä kaivon yläpuolelle maahan.. Jospa se siellä muutaman päivän pyörittyään vähä nostais vedenpintaa (kaivo rinteessä). 
Ei ole kunnanvesiä lähelläkään siis.

HiTec:
Kyllähän tuo nyt näin toimistotöissä menee, ilmastointi huolehtii että kuumuus pysyy ulkona. Ja himassa ILP laulaa, pitäen kämpänkin siedettävänä. Ainoa että tuo ulkona liikkuminen, työmatkat prätkällä täydessä suoja-asussa on hieman hikistä touhua, eikä nuo pihahommatkaan juuri näillä keleillä etene, niin haittaahan tuo kuumuus jo jonkin verran :-\

Aakku:
Ei haittaa helteet pätkääkään...

Mun puolesta saisi jatkua vaikka kevääseen asti.
Miksiköhän sellaista vaihtoehtoa ei ole äänestyksessä?

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.07.2018     kello on 16:06 ---Ei haittaa helteet pätkääkään...

Mun puolesta saisi jatkua vaikka kevääseen asti.
Miksiköhän sellaista vaihtoehtoa ei ole äänestyksessä?

--- Lainaus päättyy ---

Samaa ihmettelen minäkin, siispä jätän äänestämättä kun ei ole oivaa vaihtoehtoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View