Tekniikkakeskustelut > Ilmanvaihto
Miksi tuo auto on niin kuuma.
tsahkali:
https://www.reimo.com/fi/70549D3Q-rohrl_fter_80x80mm__l_nge_112mm__beiderseits_anschlu__f_r_60/
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.07.2018 kello on 22:35 ---Edit:
Itselle vastaten,
http://motonet.fi/fi/tuote/386443/Tunnelipuhallin-12V45A-3-2800-lmin&ved=2ahUKEwiRufnFurPcAhUOS5oKHdUhAq8QFjALegQIBBAB&usg=AOvVaw1AcRTa8N-AU5cLB41c-5PL
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla paatin konehuoneen puhaltimeks tarkoitettu, pelkäänpä ettei tota jaksa monikaan kuunnella kovin pitkään.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mixxu - 22.07.2018 kello on 21:30 ---Saako siis kaikki Trumat (oma on Combi E) puhaltamaan ilman että lämmittää?? Jos niin miten, ei ole kuin joku lämmitysteho valittavissa. Ja jos ei lämmitä niin myöskään puhalla. Ilmeisesti on jotain mitä en ole tajunnut.
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei siis ole kaikissa, siksi kirjoitinkin että pitäis olla 8)
70luvun truma, saa ilman lämmitystä kierrätettyä sisäilmaa tai otettua vaunun alta ilmaa sisään. Tai molempia millä vain sekoituksella.
Truma airmix
hemu:
Vanha juttu.
Mutta ,mikä lämmitin on kulkineessa? Jos Alde, onko lämmönvaidinta? Jos on niin siinä on hana (pitäisi olla) joka sulkee moottorista tulevan lämmön silloin kun sitä ei tarvita.
Muuten on tosi kuumaa, olen kokenut!!
88k5:
^
Toimii patteriverkossa ihan vapaakierto ilman pumppua kun lämminvesi lähtee ylemmäs ja tilalle tulee viileämpää vaihtimella. Toisaalta lämminvesikin lämpiää ilman pyyntöä ;D
Paljolti riippuu miten moottoripuolen kierto on otettu, mutta vaihtimen ohitus voi olla tarpeen. Riippuu kuinka lyhyt kierto on. Hanalla voi tietty pienentääkin kiertoa, jos siitä ei muulle siinä lenkissä ole haittaa..
Ei noi Euro4-> koneet liikoja lämpöjä välttämättä anna.
Ite olen todennut vaihtimen toimivan mainiosti kesällä ja talvella. Mitään pakkokierto ei mulla 3010 pannussa ole, vain termarin tahtiin 12V pumppu pannun takana touhuaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta