Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Valitettava kokemus Laiska-Lassi - matkailuautovuokraajalta

<< < (4/11) > >>

Hesus:
Just tällä viikolla joku sankari tuli vastaan matkakulkimeella, ja ajon aikana ufo-antennin masto oli yläasennossa.

Varmasti voi ajon aikana hajota, irrota tai mennä jalka poikki, eikä sitä huomaa jos ei kiipeä katsomaan katolle.

Ihan vain ajatuksena.

smy:
Kolme kertaa olen tällä reissulla vinkannut antennista lähdössä olevalle karavaanarille.  Antenni on se helpoin unohdettava. Onneksi tuota ei itse tartte muistaa kun ei käytä.

Naussi:
Yksittäiseen tapaukseen ottamatta kantaa. Sana karavaanari ei ole synonyymi sanalle rehellinen. Tästä on monia esimerkkejä.
Tekemällä anonyymin yksipuolisen reklamaation karavaanipalstalle saa komppaaja joukon liikkeelle. Antenni varmasti on rikki. Siitä varmaan on jonkilainen selityskin. Ei vuokraamo vaan ulmoita ettei palauta takuurahaa.
Ihmiset reklamoivat asioista aina itselleen edullisempaan sävyyn.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 20.07.2018     kello on 08:38 ---Onneksi tuota ei itse tartte muistaa kun ei käytä.

--- Lainaus päättyy ---

Vielä helpompaa kun antennia ei vaunussa edes ole ;D

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: ainop - 19.07.2018     kello on 14:09 ---

Auto palautettiin sovittuun aikaan ja yhdessä kierrettiin ja todettiin sen olevan hyvässä kunnossa.

Seuraavana päivänä kuitenkin hän laittoi sähköpostia, jossa ilmoitti että auton antenni oli sittenkin rikkoutunut ja että hän tästä syystä pidättää koko takuumaksun.

Olimme itse nähneet antennin toimivana vielä päivää ennen palautusta, ja sen jälkeen olimme ajaneet ainoastaan nelostietä palautukseen, eli meidän mielestämme vaurio ei ole voinut tapahtua sen jälkeen.

Tapahtuma oli huomattu heti lähdettyämme, mutta hän ei ollut ilmoittanut meille että olisimme itse päässeet paikalle näkemään tilanteen.

Olemme useita kertoja tämän jälkeen pyytäneet päästä näkemään autoa, kuvamateriaalia, tai muuta todistusaineistoa tapahtuneesta  -  tuloksetta. Samoin pyysimme seuraavan vuokraajan yhteystietoja, mutta hän lähetti meille toimimattoman numeron.

--- Lainaus päättyy ---

Mikäli ylläoleva teksti on totta, niin tilanne on aika selvä.
Mahdollisuus, että teksti on osin tai kokonaan fiktiota on nykyisessä valeuutisten maailmassa otettava huomioon, mutta niinhän se on kaikessa tiedonvälityksessä nykyään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View