Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Alennukset Hanko-Paldiski

<< < (2/5) > >>

mike:
Hanko paldiski vaunu ilmainen as auto -50% matka aika 3,5 tuntia. Tämä sfc alennus uutis kirjeen mukaan joka tuli tänään.
30, 9 saakka.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 12.07.2018     kello on 15:49 ---Ja taas joku noituu asiakaspalvelun alimpaan helvettiin, miksi ei saa kun olen palstalta lukenut.
Aivan eri asia kuin hanko-paldiski väli.
Pikkasen tarkkuutta vaikka onkin halua kehua.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä on nyt ongelma, ohranjyvä simmussa ?

--- Lainaus --- DFDS Seaways tarjoaa SF-Caravanin jäsenille alennusta Hanko-Paldiski -reitillä 30.9.2018 saakka.

Kesä on matkaelämysten ja kokemusten keräämisen aikaa – varaa matka DFDS-aluksella Hangosta Paldiskiin ja tutustu kesäiseen Viroon.
matkailuvaunun merimatka maksuton
matkailuauton merimatkasta 50 % alennus
hyteistä 5 % alennus
Hanko-Paldiski -reitti on toimiva vaihtoehto Suomesta Viroon matkustamiseen. Viikoittain on 9 lähtöä molempiin suuntiin ja laivamatka kestää 3,5 tuntia.
Paldiskin Põhjasadam eli pohjoinen satama on 55 km päässä Tallinnasta. Kun laiva on saapunut satamaan, voit suunnata Tallinnaan tai lähteä tutustumaan kesäisen Viron maaseutuun ja maisemiin. Autoreitit satamasta lähtevät moneen suuntaan.
--- Lainaus päättyy ---

Ilmeisesti ketään ei huvittanut linkkiä avata …..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.07.2018     kello on 16:51 ---Ilmeisesti ketään ei huvittanut linkkiä avata …..

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä niitä linkkejä vertailin...

Tavan tallaajalle alennukset ovat jotakuinkin samat, tai liki samat.
Itse matkasin 25€ hintaan Hangosta ja siinä oli varmaankin se 50% alennus. Mulla kun ei ole mitään SFC korttia.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.07.2018     kello on 16:51 ---Mikä on nyt ongelma, ohranjyvä simmussa ?

Ilmeisesti ketään ei huvittanut linkkiä avata …..

--- Lainaus päättyy ---
Saman alennuksen saa ilman kortin esityksiä kun on tili DFDS seawaysillä eli missä se alennus on ?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 12.07.2018     kello on 17:40 ---Saman alennuksen saa ilman kortin esityksiä kun on tili DFDS seawaysillä eli missä se alennus on ?

--- Lainaus päättyy ---
No monellako karavaanarilla on se   t  i  l  i   siellä, nyt keskustellaan yleisesti eikä jonkun erikoiskäyttäjän ehdoilla.
On minullakin jotain erikoisetuja joita ei ehkä teillä ole, en niistä tänne hölötä kun ne ei ole yleisiä.
Mutta kukin tavallaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View