Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Alennukset Hanko-Paldiski
Aakku:
Täällä hehkutetaan SFC:n alennuksella Hanko-Paldisk välillä....
Hyvä juttu sinänsä, mutta kyllä minun käsittääkseni se tarjous on kaikille tarkoitettu, oli sitten SFC kortti, tai ei.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.07.2018 kello on 15:19 ---Täällä hehkutetaan SFC:n alennuksella Hanko-Paldisk välillä....
Hyvä juttu sinänsä, mutta kyllä minun käsittääkseni se tarjous on kaikille tarkoitettu, oli sitten SFC kortti, tai ei.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, minun silmillä ne oli kyllä eri juttu, no lue itse.
Tuossa sfc:n jutussa a-auto oli ilmainen. Senpä takia sen vinkin lukitsin kun sinne olisi tullut luokattomia luuloja :)
Tässä tarjous
https://www.dfdsseaways.fi/erikoistarjoukset/paldiski-hanko-tarjoukset/matkailuvaunu
Tässä normijuttu
--- Lainaus ---DFDS Seaways tarjoaa SF-Caravanin jäsenille alennusta Hanko-Paldiski -reitillä 30.9.2018 saakka.
Kesä on matkaelämysten ja kokemusten keräämisen aikaa – varaa matka DFDS-aluksella Hangosta Paldiskiin ja tutustu kesäiseen Viroon.
matkailuvaunun merimatka maksuton
matkailuauton merimatkasta 50 % alennus
hyteistä 5 % alennus
Hanko-Paldiski -reitti on toimiva vaihtoehto Suomesta Viroon matkustamiseen. Viikoittain on 9 lähtöä molempiin suuntiin ja laivamatka kestää 3,5 tuntia.
Paldiskin Põhjasadam eli pohjoinen satama on 55 km päässä Tallinnasta. Kun laiva on saapunut satamaan, voit suunnata Tallinnaan tai lähteä tutustumaan kesäisen Viron maaseutuun ja maisemiin. Autoreitit satamasta lähtevät moneen suuntaan.
--- Lainaus päättyy ---
Aakku:
^
No voi olla eri juttu, mutta minusta SFC kortilla saa matkailuautosta 50% alennuksen.
kimi:
^^Paldiski- Kapellskär välille tuo taitaa olla. Matka-ajaksi mainitaan 8 tuntia
"Masi":
Ja taas joku noituu asiakaspalvelun alimpaan helvettiin, miksi ei saa kun olen palstalta lukenut.
Aivan eri asia kuin hanko-paldiski väli.
Pikkasen tarkkuutta vaikka onkin halua kehua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta