Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Autoradio Ducatossa

<< < (3/5) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Pker - 17.07.2018     kello on 10:42 ---kesäkuun Oulu-Tanska reissulla tuli Ducatolla (2002) ajaessa kaikista paras kuuluvuus (ja käytännöllisyys) kun käytti vanhaa tablettia radiona kytkettynä automankan auxiin.
esim 7" tuuman Lenovon tabletti (saa torilta 30e max) se kiinni virrassa (microusb) ja lyhyt audiokaapeli Pioneerin etupaneelin auxiin.   
sopiva radiosovellus isoilla "pikavalinnoilla" ja kyllä kuuluu. toki jonkun mukana olleen puhelimesta nettijako päällä.

--- Lainaus päättyy ---
Ei kai tällä ole FM-radion kuuluvuuden kanssa mitään tekemistä.
Tuskin tuo on uusi asia kenellekään jotta netistä saa eri asioita.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.07.2018     kello on 10:59 ---Ei kai tällä ole FM-radion kuuluvuuden kanssa mitään tekemistä.
Tuskin tuo on uusi asia kenellekään jotta netistä saa eri asioita.

--- Lainaus päättyy ---
:o :o
Itsekin kyllästyin huonoon radioon. Uutta ostaessani varmistuin AUX-liitännästä tätä varten. Jaa saahan sitä kautta netistä muutakin kuunneltavaa.

smy:
Mä olen ympäri eurooppaa ja lappiakin ajanut tuon vanhan honor 6:n, halvan bluetooth autoradion kanssa. Lappia myöten on kuulunut todella hyvin, ei montaa pätkäisyä ole ollut.

Saksassa yllättäen toiminut huonoiten (Vodafonen verkko tökki tuolla). Mulla ei ole enää syytä palata FM radioon.

Karabiilisti:
motonetistä hankittu 29 euron lasiantenni 40db vahvistimella auttoi kuuluvuusongelmaan tuntuvasti...

Pker:
Kattokaapa varulta palioko teidän lasiantennit vahvarineen vie virtaa, mulla siinä ducatossa, missä ei enää radioaaltoja kuunneella perinteisesti ( ja minkä tämä kev tuossa tyrmäs)  on pioneerin kaverina blaubunktin "car fun" tms tuulilasi antenni vahvistimella ja vie valmistajan ohjeen mukaan 0.5A virtastasta. Mankka kytketty suoraan virtaan ja entinen omistaja katkonut kaikki ylimääräiset piuhat radiosta joten antennivahvarille ei oo ohjaus johtoa. Jatkuvassa virrassa antenni vaikka mankkasta paneeli ois irti. Eipä silti vaikka kytkennät oiskin järkevämmin niin fmään ei palata :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View