Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Ilmanvaihtoventtiilistä sääskiä sisään.

<< < (4/9) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.01.2019     kello on 07:40 ---Kovin oli hiljasta Mobilvetassa kun eilettäin kävin kurkkaamassa sisään ;D

Minä tein lyhtykynttilän ylle telineen alumiinista jossa lämmitin Raid Electric killerin tyynyä tiskipöydällä ja homma toimi .EI tullu ötökät tupaan.
Nyt uusia tyynyjä en ole löytänny ko ebaysta .

--- Lainaus päättyy ---
Kuva olis kiva,jos tommoista askartelemaan alkaa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.01.2019     kello on 07:40 ---Kovin oli hiljasta Mobilvetassa kun eilettäin kävin kurkkaamassa sisään ;D

Minä tein lyhtykynttilän ylle telineen alumiinista jossa lämmitin Raid Electric killerin tyynyä tiskipöydällä ja homma toimi .EI tullu ötökät tupaan.
Nyt uusia tyynyjä en ole löytänny ko ebaysta .

--- Lainaus päättyy ---

Pidän parempana vaihtoehtona estää itikoiden sisääntulon, ettei tarvii itseään ja koiraa myrkyttää.  Thermacell toimii sitten tarvittaessa ulkotiloissa.

Ja meillä ei polteta kuin ledikynttilöitä matkakulkineessa ja sen läheisyydessä - lämmittää melko huonosti   ;D

retkeilijä:
Tuolta löytyy kesäystäviä, joita voi hätistellä läppärin hiirella.

http://www.hyonteismaailma.fi/hyonteiset/ulkohyonteiset/pistavat_hyonteiset/makarat_ja_polttiaiset.html

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 22.01.2019     kello on 11:34 ---Tuolta löytyy kesäystäviä, joita voi hätistellä läppärin hiirella.

http://www.hyonteismaailma.fi/hyonteiset/ulkohyonteiset/pistavat_hyonteiset/makarat_ja_polttiaiset.html

--- Lainaus päättyy ---

Toi on hyvä.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 22.01.2019     kello on 08:10 ---Kuva olis kiva,jos tommoista askartelemaan alkaa.

--- Lainaus päättyy ---

No eihän sitä toista nyt mistään löydy mutta tässä sama vekotin tyynylle lämpökynttelin päälle .
Mulla ainakin mettäleireissä tuppaa vain tulla ötökkää koppiin kun ovestakin rampataan vaikka siinäkin on ötökkäverho.
Vaikka kuin heittää volttia niin kai niitä tulee vaatteissakin tupaan mukana.
No tääkin Raidin tyyny karkottaa ne jonnekkin ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View