Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Ilmanvaihtoventtiilistä sääskiä sisään.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 21.01.2019 kello on 14:21 ---En tiedä merkeistä, näiss vähä uudemmissa ollut. 2000 luvulla
--- Lainaus päättyy ---
Tietääkö kukaan varmaa tietoa, minä vuonna laki vaati jääkaapeille sisätiloista suljetun kierron?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.01.2019 kello on 14:57 ---Tietääkö kukaan varmaa tietoa, minä vuonna laki vaati jääkaapeille sisätiloista suljetun kierron?
--- Lainaus päättyy ---
Lakipykälää siitä ei ole. Asiantuntijan mukaan tehtaat alkoi siirtymään tuohon -90 luvun loppupuolella.
Paremman toimivuuden vuoksi. Sama henkilö sanoi ettei ole auttanut, vanhemmissa toimi parhaiten esim Solifer 2002:n jääkaappi missä se uloshuohotus on pitkän hormin päässä. Tulee vetoa. Saman syyn takia nuo nykyisetkin kattopoistolla olevat jäähtyy paremmin.
jip59:
Mulla oli muinaisessa TransitMatkaajassa -89 kaikissa sisääntulevissa aukoissa normi hyttysverkko. Kuitenkin hyttyset öisin kiusasivat. Tarkempi havoinnointi toi esiin että ne olivat todella pienikokoisia. Eli tulivat läpi normaalista kärpäsverkosta joita normi asuntokäyttöön tarjotaan. Verhoilin sitten kaikki aukot pienempisilmäisellä ja ongelmat loppuivat.
Ossi66:
--- Off-Topic: ---Se on muuten kesä taas tulossa kovaa vauhtia, kun alkoi porukkaa sääsket vaivaamaan ;D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.01.2019 kello on 07:00 ---
--- Off-Topic: ---Se on muuten kesä taas tulossa kovaa vauhtia, kun alkoi porukkaa sääsket vaivaamaan ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kovin oli hiljasta Mobilvetassa kun eilettäin kävin kurkkaamassa sisään ;D
Minä tein lyhtykynttilän ylle telineen alumiinista jossa lämmitin Raid Electric killerin tyynyä tiskipöydällä ja homma toimi .EI tullu ötökät tupaan.
Nyt uusia tyynyjä en ole löytänny ko ebaysta .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta