Tämä tapahtui viime viikonloppuna, kuljin vaihtuu viikolla 41 lopulla. Löytyi todella vähän ajettu yksilö meille jolla on mukavampi matkustella Euroopassa.
|
Tämä tapahtui viime viikonloppuna, kuljin vaihtuu viikolla 41 lopulla. Löytyi todella vähän ajettu yksilö meille jolla on mukavampi matkustella Euroopassa.
Perus tabletti pikkurahalla (89€) lähinnä nettiradiokäyttöön bluetooth-kaiuttimen kaveriksi vaunulle. Yllätykseksi toimii peruskäytössä ihan jouhevasti muutenkin. Jalallinen suojakuori ja panssarilasi kuuluu toimitukseen.
![]() https://www.verkkokauppa.com/fi/product/870391/Lenovo-Tab-M9-64-Gt-WiFi-tabletti-ZAC30180SE Maanantaina tilattu, tiistaina jo perillä. Sikapäiviltä momenttiavain renkaanvaihtoon.
Ja samalla uudet rivat kotiin sisäoviin. Pislan valkoisia kahvoja 9kpl ja säästöä 107eur normihintaan ![]() Pari Parkside akkukone aloitussettiä Lidlistä...
Tuli eilen myyntiin. Mulle tärkeää oli se, että niissä oli akku ja laturi kummassakin setissä mukana. Toinen setti on mutteriväännin isommalla akulla ja tehokkaammalla laturilla. Toinen setti on porakone pienemmällä akulla ja pienitehoisemmalla laturilla. Jatkossa sitten niitä akuttomia koneita runkoversioina, jos jotain eksoottisia työkaluja tulisi vastaan. Pyöräillessä ja mopoillessa ongelma on kahvan puristus...verenkie rtoa heikentää ja kylmentää. Saa olla tuhdit kintaat että tarkenee varsinkin pakkaskeleillä.
Tosin ihan lihasavusteisella systeemillä ei niinkään kylmety. Mutta kyllä lämpökahvat olis hienot kun autossakin on ratti kuuma. Ihan ykkösvaruste muuten.... Mulla on tosi lämpimät täysheijastavat sormikkaat, mutta ovat aika kömpelöt. Ja näillä keleillä aivan liian kuumat.
Makita DTW700..... 700nm kiristys ja 1000nm avaus. 269eur
Saapi rengasliikkeiden amispoikien kiristämät pultit auki vaivatta.... Se on renkaiden vaihdon aika tulossa taas ja vaihtoa odottelee taas 8 autoa...eli 34 renkaan urakka ^
Mä kun käsitin, että sä vastaat teillä myös autojen pulttien kiristyksistä... 🙂 Minä kiristin viimeksi paineilmapyssyllä ja siihen liitettävällä momenttivarrella ja rasvasin samalla pultit. Nyt ei tarvii aukoa toivottavasti moneen vuoteen. 😉 Uusi asuntovaunu Adria Adora 522 UP vm. 2026 - paluu harrastuksen pariin parin vuoden tauon jälkeen
Matalarunkoinen sähöpyörä, 5v, sähkövaihteet, 85 nm. Kyllä kiihtyy.
Piti Jumpyyn hommata Calix lämmityspiuha. Aina ollut kaikissa autoissa Defa esilämmittimet ja johtoja löytyy varastosta useita. Biltemasta löytyi Calix yhteensopiva liitäntäjohto sopuhintaan 12€
Orkkispiuhat maksaa yhtäpaljon kuin sisätilanlämmittime t. 😮 Uusi läppäri 7 vuotiaan tilalle. 16 ja 1TB. Lisäksi office+3 vuoden secure X3 yht vajaa 900, ei halpaa.
|