![]() https://www.verkkokauppa.com/fi/product/870391/Lenovo-Tab-M9-64-Gt-WiFi-tabletti-ZAC30180SE Maanantaina tilattu, tiistaina jo perillä. Ja samalla uudet rivat kotiin sisäoviin. Pislan valkoisia kahvoja 9kpl ja säästöä 107eur normihintaan ![]() Tuli eilen myyntiin. Mulle tärkeää oli se, että niissä oli akku ja laturi kummassakin setissä mukana. Toinen setti on mutteriväännin isommalla akulla ja tehokkaammalla laturilla. Toinen setti on porakone pienemmällä akulla ja pienitehoisemmalla laturilla. Jatkossa sitten niitä akuttomia koneita runkoversioina, jos jotain eksoottisia työkaluja tulisi vastaan. Tosin ihan lihasavusteisella systeemillä ei niinkään kylmety. Mutta kyllä lämpökahvat olis hienot kun autossakin on ratti kuuma. Ihan ykkösvaruste muuten.... Saapi rengasliikkeiden amispoikien kiristämät pultit auki vaivatta.... Se on renkaiden vaihdon aika tulossa taas ja vaihtoa odottelee taas 8 autoa...eli 34 renkaan urakka Mä kun käsitin, että sä vastaat teillä myös autojen pulttien kiristyksistä... 🙂 Minä kiristin viimeksi paineilmapyssyllä ja siihen liitettävällä momenttivarrella ja rasvasin samalla pultit. Nyt ei tarvii aukoa toivottavasti moneen vuoteen. 😉 Orkkispiuhat maksaa yhtäpaljon kuin sisätilanlämmittime t. 😮 |