Sivuja:
Toiminto
  • #5401 kirjoittanut Aakku 13 Nov 2023
  • Ylinopeussakko...

    Tuli matkamuisto Itävallasta.
  • #5402 kirjoittanut Alan 14 Nov 2023
  • GoPro Hero 11 Black ja siihen GoPro The Remote kaukkari.
    Jos noilla hiukan parempaa videota reissuiltakin saisi.

    Tästä kelpaisi kokemukset. Miksi päädyit juuri 11-malliin ja mitä lisävarusteita tarvitsee (onko ne aina mallikohtaisia, tuleeko jotain mukana).
  • #5403 kirjoittanut armas ujomieli 14 Nov 2023
  • Lakkoavustus ;D
  • #5404 kirjoittanut megaman 15 Nov 2023
  • Hirvee ja peuraa... 🙂


  • #5405 kirjoittanut arska100 16 Nov 2023
  • Huusin huutokaupasta kattoilmastoinnin, nyt odottelen että myyjä hyväksyy tarjouksen. Vai on tämä ehkä hankinta vielä? ;)
  • #5406 kirjoittanut mattikoo 16 Nov 2023
  • Vähän isompi mutterinväännin ja akku. Milwaukee M18 FHIWF12-0X.

  • #5407 kirjoittanut Lerssinen 18 Nov 2023
  • Ladankorvike  :)


  • #5408 kirjoittanut seppoko 18 Nov 2023
  • Ostin Tokmannilta Saaralle "tallin", magneettikiinnittei sen tuulilasin suojapeitteen. Taisi tulla hutiostos. Ei magneettit tarttuneet kiinni ollenkaan. Pitää paremmalla ajalla tutkia syy:
    Kiinalaista laadunvalvontaa? Ei magneetteja?
    Tai Saaran kori onkin alumiinia? Sitä olen alkanut epäillä, kun auto ei edes ruostu vaikka on kohta 20-vuotias.
    Olisko jokin muukin syy vielä?

    Onneksi sen saa oven väliin.

    Tänään kävin tekemässä reklamaatiota ko kapistuksesta. Myyjä ystävällisesti etsi tietokoneelta tiedot kuitista kun mulla ei ollut sellaista.enää.  Sitten menin autosta hakemaan peitettä. Yllätys yllätys, löysinkin magneetit viidestä taskusta
     Mutta ne olivat tosi pieniä ja heikkoja. Koko n viiden sentin kolikko. Eivät varmasti pitäisi peitettä paikallaan jos vähänkään tuulisi.
  • #5409 kirjoittanut Aakku 18 Nov 2023
  • Tänään kävin tekemässä reklamaatiota ko kapistuksesta. Myyjä ystävällisesti etsi tietokoneelta tiedot kuitista kun mulla ei ollut sellaista.enää.  Sitten menin autosta hakemaan peitettä. Yllätys yllätys, löysinkin magneetit viidestä taskusta
     Mutta ne olivat tosi pieniä ja heikkoja. Koko n viiden sentin kolikko. Eivät varmasti pitäisi peitettä paikallaan jos vähänkään tuulisi.
    Juuri näin asiakkaat kertovat palautteissaan Tokmannin nettisivulla...

    Yleensä on hyvä lukea asiakkaiden mielipiteet ennen ostoa. Saa jonkinlaisen ennakkokäsityksen.
    Lähes kaikki valittivat liian pienitehoisista magneeteista.
  • #5410 kirjoittanut lahelju 18 Nov 2023
  • Tänään kävin tekemässä reklamaatiota ko kapistuksesta. Myyjä ystävällisesti etsi tietokoneelta tiedot kuitista kun mulla ei ollut sellaista.enää.  Sitten menin autosta hakemaan peitettä. Yllätys yllätys, löysinkin magneetit viidestä taskusta
     Mutta ne olivat tosi pieniä ja heikkoja. Koko n viiden sentin kolikko. Eivät varmasti pitäisi peitettä paikallaan jos vähänkään tuulisi.

    Se pitää laittaa siten, että reunat ovat oven välissä. Silloin ei ole ongelmia pysymisen kanssa.
  • #5411 kirjoittanut Hesus 18 Nov 2023
  • Tulee ihan mieleen kun tuttu laitto pressun isohkoilla magneeteilla kiinni harrasteautoonsa.

    Tuli syysmyrsky, lähti pressu ja painava magneetti meni vieressä seisovan käyttöautona sivuikkunasta läpi. ::)
  • #5412 kirjoittanut Alan 18 Nov 2023
  • #5413 kirjoittanut megaman 18 Nov 2023
  • Yleensä on hyvä lukea asiakkaiden mielipiteet ennen ostoa.

    Just näin. Kaveri kauppas mulle kiinalaiset linglongin nastarenkaat, kun oli liian isot tyttärensä autoon. Luin Kärkkäisen runsaat palautteet, jotka oli kaikki positiivisia, niin pari sataa uusista nastakumeista kuulosti kohtuulliselta rengastöineen. Kiinalaisia en kyllä muuten tällä hetkellä haluaisi ostaa ihan periaatteesta.
  • #5414 kirjoittanut Kosmic 18 Nov 2023
  • Just näin. Kaveri kauppas mulle kiinalaiset linglongin nastatenkaat, kun oli liian isot tyttärensä autoon. Luin Kärkkäisen runsaat palautteet, jotka oli kaikki positiivisia, niin pari sataa uusista nastakumeista kuulosti kohtuulliselta rengastöineen. Kiinalaisia en kyllä muuten tällä hetkellä haluaisi ostaa ihan periaatteesta.
    Ostin kans joskus lig longin kesäkummit ku kauheesti kehuttiin. Parin viikon jälkeen kyllästyin siihen ulinaan ja ostin nexenit tilalle.
  • #5415 kirjoittanut Alan 18 Nov 2023
  • Jääkaappi-pakastin Gigantin Black fridaysta. Lähes puoleen hintaan tai ainakin halvemmalla, mitä ovat yleensä.

    Aiheuttaa kalusteremontin. Ovat, saatanat, sentin leveämpiä kuin tuo vuodelta 2006 peräisin oleva nykyinen.

    Jos joku haluaa toimivan, mutta kuluneen LG side-by-side kaapin (90x180 cm) jääpalakoneella niin saa kahvipaketilla Jyväskylästä. Hyvä tinkaaja halvemmalla. Kuljetus ite. Yv:llä yhteys.
Sivuja:
Toiminto