Sivuja:
Toiminto
  • #5086 kirjoittanut Aakku 21 Mar 2023
  • Vikavirtajohdonsuoj akatkaisija retkipakuun...

    Pientä Vanlife tuunausta aikani kuluksi. Pari pistorasiaakin tuli asennettua siinä samalla.

  • #5087 kirjoittanut MRi 23 Mar 2023
  • ACSI appiin tuli ostettua päivitys. Nyt on taas alueet ajantasalla kesän reissua varten.
  • #5088 kirjoittanut retkeilijä 24 Mar 2023
  • Philips taskuradio FM/MW


  • #5089 kirjoittanut armas ujomieli 01 Apr 2023
  • Eilen Jyskistä kylpytakki 14€ :D
  • #5090 kirjoittanut Alan 01 Apr 2023
  • ACSI appiin tuli ostettua päivitys. Nyt on taas alueet ajantasalla kesän reissua varten.

    Mulla on kestotilaus, mutta appi ei päästä päivittämään alueita. Pitäisi varmaan poistaa ja ladata uudelleen. Muutenkin tuo appi on aika vanhanaikainen.
  • #5091 kirjoittanut MRi 01 Apr 2023
  • Mulla on kestotilaus, mutta appi ei päästä päivittämään alueita. Pitäisi varmaan poistaa ja ladata uudelleen. Muutenkin tuo appi on aika vanhanaikainen.
    Pientä parannusta on tullut mutta voisi olla nykyaikaisempikin. Appi ei enää itsekseen kaadu ja oli tullut suorat linkin alueiden somekanaviin (jos niillä sellaiset on). Toisaalta en löytänyt, että olisi linkkiä alueen nettisivuille?

    Itse olen kokenut hyödylliseksi suhteessa aika edulliseen hintaan. Saa merkattua reissuun suunnitellut alueet suosikeiksi. Näkee alueen perustiedot helposti, kuten onko koirat sallittuja. Tien päällä olen ottanut navigoinnin appista alueelle jos osoitetiedolla ei ole auton navissa saanut varmaa suunnistusta alueelle. Samoin ollaan soitettu suoraan appista varmistaaksemme, että onko alueella tilaa.

    Suurin miinus, että on aika hidas toiminnoiltaan.
  • #5092 kirjoittanut Kosmic 01 Apr 2023
  • Uusi 40x40 kattoluukku tuli Tanskasta ja samantien asensin.  Thumb
  • #5093 kirjoittanut T-Cat 06 Apr 2023
  • Moottorikelkkaan vara tulpat ja mönkijään E hyväksytyt led ajovalot, siis umpioineen päivineen joissa myös vilkut. Säästää akkua lumitöissä vinssatessa ja saa erilliset vilkut pois mönkijästä, pakkaavat roikkumaan johtojen varassa maastossa rymytessä.
  • #5094 kirjoittanut mike 07 Apr 2023
  • Tuli tollanen callengeri vaihdettua !



    Eikä suostu kääntymään pyörilleen sitten millään!
  • #5095 kirjoittanut Stara 07 Apr 2023

  • Knog Scout
  • #5096 kirjoittanut megaman 07 Apr 2023
  • ^^
    Näppärän näköinen peli.  Thumb

    Sitruspuristin sittarista (19,95€), kun käsipelillä puristelu tuntui ankealta.
    Joskus nuorempana oli turhake moinen kone ja lojui kaappien perukoilla, nyt tuntuis kiinnostavalta tehdä mehua ite ja pullottaa jääkaappiin, kai se ikä ja harrastukset tässäkin alkaa vaikuttaa...


  • #5097 kirjoittanut K.E.V 07 Apr 2023
  • Tuli tollanen callengeri vaihdettua !

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Eikä suostu kääntymään pyörilleen sitten millään!




    Vaihdoitko miniatyyrin pois?
  • #5098 kirjoittanut mike 07 Apr 2023
  • Kiitos kun käänsit pyörileen! Juu nv: meni vaihdossa ehkä tämä van life nosti vaihto hintaa! Toinen vaihdon tarkoitus oli että Vaimokin pystyy nukumaan auton sängyssä. 120 cm ei yli 70v sovi kunnolla nukkumaan! No 160 kyllä pitäs olla! Oli kyllä mukava pirssi lämmin pikku pakkasella pilkki reissulla yöpyessä!
  • #5099 kirjoittanut seppoko 12 Apr 2023
  • Muistikortti viime viikolla hankkimaani sisävalvontakameraa n. Näyttäisi, että nyt tallentuu videokin.
    Lisäksi paristoja Mopeka kaasumäärämittariin .
    Motonetissä vaihdoin kaasupullon 27,90€.
  • #5100 kirjoittanut Pate 13 Apr 2023
  • Pixel 7 Pro.Täytyy sanoa että alkaa kamera olla jo todella hyvä.
    Voisi Masille jopa suositella  Thumb
Sivuja:
Toiminto