Sivuja:
Toiminto
  • #4966 kirjoittanut mjo33400 04 Feb 2023
  • Muovinhitsauspistooli kiinasta mukana erimallisia rautalankahärpäkkei tä. Toimiva peli  Thumb

    Olen katsonut tuosta videoita ja mielestäni oiva laite. Thumb
  • #4967 kirjoittanut Kosmic 05 Feb 2023
  • Olen katsonut tuosta videoita ja mielestäni oiva laite. Thumb
    On se. Rapidon takapuskuri oli kahdesta kohtaa halki ja poistin popniittikorjaukset ja tolla ” niittasin ” osat yhteen. Eikä ollut pahan hintainen paketti. N. 50€
  • #4968 kirjoittanut Aakku 05 Feb 2023
  • Muovinhitsauspistooli kiinasta mukana erimallisia rautalankahärpäkkei tä. Toimiva peli  Thumb
    Voitko laittaa linkin kiinan kauppaan...?

    Alkoi kiinnostaa, mutta en keksinyt sopivaa hakusanaa Googleen.
  • #4969 kirjoittanut Lerssinen 05 Feb 2023
  • Se on "hot stapler"
  • #4970 kirjoittanut Aakku 05 Feb 2023
  • #4971 kirjoittanut Lerssinen 05 Feb 2023
  • Jos päädyt tilaamaan tommosen parinkympin kiinalaisen version ota kaks ja myy toinen mulle..
  • #4972 kirjoittanut Alan 05 Feb 2023
  • Muovinhitsauspistooli kiinasta mukana erimallisia rautalankahärpäkkei tä. Toimiva peli  Thumb

    Mulla puuttuu pieni pala kattoluukun kuvusta eli ikkunasta. Ei kriittinen vika, mutta silti. Pystyisikö tuolla korjaamaan?
  • #4973 kirjoittanut Kosmic 05 Feb 2023
  • Jos se pala on tallella tai pystyy tekemään korvaavan niin miks ei. Tolla laitteella sulatetaan rautalankaa siihen saumaan niinkuin sik sak ompele.
  • #4974 kirjoittanut Hesus 05 Feb 2023
  • Eli ts. ei kovin nättiä.
    Köyhämies laittaa normaalin kolvin päähän talttapää pultin tai ruuvin ja lämmittää sillä paperiniittejä, sulattaa ne muoviin.

    En itse ainakaan kattoluukkuun sellaista korjausta haluaisi.
  • #4975 kirjoittanut 0yxxy0 05 Feb 2023
  • https://www.youtube.com/watch?v=3FEZ0bH_yBU&ab_channel=M%26IKikkailee onko kyse tämmöisestä laitteesta 3-4 min kohdilla
  • #4976 kirjoittanut Kosmic 05 Feb 2023
  • https://www.youtube.com/watch?v=3FEZ0bH_yBU&ab_channel=M%26IKikkailee onko kyse tämmöisestä laitteesta 3-4 min kohdilla
    Juu vastaava eli laite kuumentaa ton rautalankahärpäkkee n ja se painetaan muovin sisään. Itse ostin Pinterestissä olleen mainoksen kautta.
  • #4977 kirjoittanut jamppa508 05 Feb 2023
  • Induktiohella Thumb ja nyt viikonloppuna ensimmäisiä kertoja sillä kokkailin ja totesin etten koskaan enää huoli tavallista hellaa
  • #4978 kirjoittanut Pate 05 Feb 2023
  • Starcartin kautta tilasin Google Chromecast with TV 4K:n reilun 40 euroa postikuluineen.
  • #4979 kirjoittanut Mautoilija 05 Feb 2023
  • Induktiohella Thumb ja nyt viikonloppuna ensimmäisiä kertoja sillä kokkailin ja totesin etten koskaan enää huoli tavallista hellaa
    Messevä kapistus, lienekö kaasuhellaa nopeampi. Osa kattila-arsenaalista voi mennä uusiksi. Toimimattomat kattilat siirtyivät osin vaihtokauppana kopin varustukseen.
    Jos on jotain spesiaalikattiloita (mehumaija), on saatavissa rautalevyjä jolloin liesi toimii perinteisen lieden tavoin. Useat mutteripannukahvit on keitetty Thumb
  • #4980 kirjoittanut Karabiilisti 05 Feb 2023
  • induktiolla toimivia mutteripannuja saa ihan prismastakin....

    Kun on kerran induktioon siirynyt niin sen jälkeen paluuta vanhaan ei ole....nopeus, mukavuus, helppous, turvallisuus.
Sivuja:
Toiminto