Sivuja:
Toiminto
  • #3991 kirjoittanut Karabiilisti 04 Apr 2022
  • xiami on  Thumb
  • #3992 kirjoittanut Aakku 05 Apr 2022
  • Retkipakuun uusi 1500 W invertteri...

    Victronin 250 W invertteri osoittautui liian pienitehoiseksi omiin tarpeisiin. Nyt sitten pitää sovittaa isompaa laatikkoon.
    Kokeilin 12 V / 100W vedenkeitintäkin. Ei tullut mitään. Kesti lähes tunnin saada 3 desiä kiehuvaksi.
  • #3993 kirjoittanut Lerssinen 05 Apr 2022
  • Käynyt tinkailemassa pikkuferkuun uutta takarengasta, toinen on hyvä ja toinen ihan riekale vaikka ripoja oliskin.

    Hinnat tuntuu ampuvan raketin lailla ylöspäin nuissa maatalousrenkaissa näinä aikoina joten otin sellaisen semihalvan vaihtoehdon työpaikan naapurista. Irrottelin renkaan ja puskin sen työtransittiin jotta saa viiä päällepunottavaksi.

    Rengas itessään (alliance) maksoi 300 ja työt 35€, en sillä rahalla kyllä ala ite vääntelemään  ^-^
  • #3994 kirjoittanut Alan 05 Apr 2022
  • Uuet kesäpaavot, Mäkeliinit.

    Lumijoen murteesta voitte itse päätellä, mistä kyse.
  • #3995 kirjoittanut putkimies 05 Apr 2022
  • Uuet kesäpaavot, Mäkeliinit.

    Lumijoen murteesta voitte itse päätellä, mistä kyse.
    Olisiko Michelin kesärenkaat. Hyvä valinta, Michelineissä on hyvää se että ne on pyöreät ja toiseksi se että ne ei tarvii paljon tasapainotuksessa painoja.
      Asuntoautossa minulla Michelin agilis takapyörissä on veltto, suuntavakavuus huono,  tarvii olla Agilis Camping se on tukeva.
  • #3996 kirjoittanut Alan 05 Apr 2022
  • Henkilöautoon meni. Edellisistä kaksi oli jo kolmeen milliin kuluneet.
  • #3997 kirjoittanut 88k5 06 Apr 2022
  • Olisiko Michelin kesärenkaat. Hyvä valinta, Michelineissä on hyvää se että ne on pyöreät ja toiseksi se että ne ei tarvii paljon tasapainotuksessa painoja.
      Asuntoautossa minulla Michelin agilis takapyörissä on veltto, suuntavakavuus huono,  tarvii olla Agilis Camping se on tukeva.
    Jos takapyörien suuntavakavuus kortilla, tuskin rengastuksesta kiinni.
    Todennäköisesti sellainen viiattimaisuus vallitsee taka-akselilla, että camberit ketullansa (takaa näyttää lehmän sorkilta) - luulisi syövän sisäreunaakin. Renkaassa jäykempi kylki auttaa kulkuun, mutta ei se korjaa..
    Minusta aika tavanomainen näky vuosituhannen taitteen m-autoissa, joissa Fiiun alusta. Väsyykö akseli vai tekovika  :D
  • #3998 kirjoittanut megaman 06 Apr 2022
  • Meillä vaimo otti ja voitti rengassarjan.  :o


  • #3999 kirjoittanut tsahkali 06 Apr 2022
  • Meillä vaimo otti ja voitti rengassarjan.  :o

    Nuori vaimo, kun sai teinirenkaat....   ;D
  • #4000 kirjoittanut K.E.V 06 Apr 2022
  • Nuori vaimo, kun sai teinirenkaat....   ;D
    Erittäin monen vakioauton alkuperäiskoko
  • #4001 kirjoittanut megaman 06 Apr 2022
  • Nuori vaimo, kun sai teinirenkaat....   ;D

    Ennen oli 155/13 ja nykyään vakiorengas on golffi-luokassa 205/55/16 ollut jo vuosia.
    Noi menee meillä 307:aan pojan ajoihin. Kunhan takatalvi hellittää.
  • #4002 kirjoittanut tsahkali 06 Apr 2022
  • Erittäin monen vakioauton alkuperäiskoko

    Valitettavasti.
  • #4003 kirjoittanut putkimies 06 Apr 2022
  • Valitettavasti.

     Suomen tiestön kunto ei ole ihan kuten on Saksan on tiestö. 
  • #4004 kirjoittanut 88k5 06 Apr 2022
  • Aika moneen (jopa Mondeoonkin  :laugh:) olen laittanut tuon 205/55R16 sijaan 215/55R16 kumit - tuntuu mitättömältä numeroina, mutta yllättävän iso ero mukavuudessa..

    Ainahan emännän voittaman voi laittaa myyntiin, niin isäntä nettoo  :laugh:
  • #4005 kirjoittanut kimi 06 Apr 2022
  • Olisiko Michelin kesärenkaat. Hyvä valinta, Michelineissä on hyvää se että ne on pyöreät ja toiseksi se että ne ei tarvii paljon tasapainotuksessa painoja.
      Asuntoautossa minulla Michelin agilis takapyörissä on veltto, suuntavakavuus huono,  tarvii olla Agilis Camping se on tukeva.

    Transitin alla nuo on ok, jäykkä taka-akseli ja 4,8 bar painetta. Edelliset oli Camperit, tosin erimerkkiset ja ne oli kovat
Sivuja:
Toiminto