Sivuja:
Toiminto
  • #3166 kirjoittanut Hauho 23 Jul 2021
  • Mulla on tommonen https://www.tokmanni.fi/obd-ii-testeri-s100-6438255923661
    Varmaan aika vastaava.
    Toimii tuollainen vastaava hienosti.  Keväällä kolme kertaa Sitikka hälyytti häiriöstä jolloin kävin vävypojalla luettamassa ja "kevyen" vaarattoman vian poistamassa.
    Ostin Tokmannin samannäköisen lukijan, ei ole herjannut mitään vikaa ostamisen jälkeen.
  • #3167 kirjoittanut megaman 23 Jul 2021
  • Edellinen One Plus toimi moitteetta 10V. Nyt oli uusien aika.

    Oli pakko tarkistaa. 😂

    Ekat tuli myyntiin 2014 ja niiden ostaminen ei ollut ihan peruskauraa...

    "OnePlus Onea ei myydä lainkaan tavallisissa kivijalkakaupoissa, vaan ainoastaan verkossa.[9] Aluksi puhelimia sai ostaa vain saatuaan kutsun toiselta puhelimen omistajalta tai osallistuttuaan valmistajan kampanjaan.[9] Lisäksi oli erityisiä päiviä, kuten Black Friday ja joulunaluspäivät, jolloin kuka tahansa saattoi ostaa OnePlus Onen.[10][11] Vuoden 2015 alusta lähtien puhelimia saattoi ostaa kuka tahansa tiistaisin.[12] Nykyään puhelimia voi ostaa kuka tahansa minä tahansa päivänä"
    - Wikipedia
  • #3168 kirjoittanut kimi 23 Jul 2021
  • Xiaomin ostin minäkin muutama viikko sitten. Ihan tyytyväinen olen ollut. Mulla siinä kaksi liittymää toinen 5G ja toinen 4G. Molemmissa pidettävä sama, eli 4G käytössä. En ole täysin rtyytyväinen ostoon, mutta on siinä hyviä ominaisuuksia ja kamera ainakin minusta

    hyvä.https://www.power.fi/puhelimet-ja-kamerat/puhelimet/xiaomi-mi-10t-pro-8256-gt-cosmic-black/p-1125230/
  • #3169 kirjoittanut kapo 23 Jul 2021
  • Oli pakko tarkistaa. 😂

    Ekat tuli myyntiin 2014 ja niiden ostaminen ei ollut ihan peruskauraa...

    "OnePlus Onea ei myydä lainkaan tavallisissa kivijalkakaupoissa, vaan ainoastaan verkossa.[9] Aluksi puhelimia sai ostaa vain saatuaan kutsun toiselta puhelimen omistajalta tai osallistuttuaan valmistajan kampanjaan.[9] Lisäksi oli erityisiä päiviä, kuten Black Friday ja joulunaluspäivät, jolloin kuka tahansa saattoi ostaa OnePlus Onen.[10][11] Vuoden 2015 alusta lähtien puhelimia saattoi ostaa kuka tahansa tiistaisin.[12] Nykyään puhelimia voi ostaa kuka tahansa minä tahansa päivänä"
    - Wikipedia

    No, sanotaan, että lähes 10V, olis kait sitten lähempänä. Tilasin OnePlus:n silloin aikoinaan tuolla nettitilaussysteemi llä, ei ollut heillä silloin vielä muuta markkinapaikkaa tai mainostusta, kuin ns. netin kautta puskaradio. Oliko se sitten suoraan valmistavalta tehtaalta vai mistä, mutta ihan tuon kutsusysteemin kautta sen tilasin. Siitä meni kyllä aikaa, ennen kuin Elisa aloitti Suomessa, ymmärtääkseni ekana, noiden jälleenmyynnin...
  • #3170 kirjoittanut megaman 23 Jul 2021
  • Ok. Itekin muistelen myynnin olleen hiukan salamyhkäistä alussa... 😂 👍
  • #3171 kirjoittanut Karabiilisti 23 Jul 2021
  • xiaomi on ihan ehdotonta kärkeä hinta-laadultaan  Thumb
    Sekä kelloissa että puhelimissa.
  • #3172 kirjoittanut Alan 23 Jul 2021
  • Litran leka kossua :P Kertakuurina kun tinttaisi olisi jo melkoinen kapteeni ;D

    Hyi stn. Kloppina saatoin juoda puolen litran pullon ennen baariin lähtöä. Sekin oli paljon. Onneksi oma juominen on vähentynyt siinä missä sietokykykin. Samalla seuraillut, kun kaveri juo itteään hengiltä. Vaikuttamaan ei pysty.
  • #3173 kirjoittanut megaman 24 Jul 2021
  • Hyi stn. Kloppina saatoin juoda puolen litran pullon ennen baariin lähtöä. Sekin oli paljon. Onneksi oma juominen on vähentynyt siinä missä sietokykykin. Samalla seuraillut, kun kaveri juo itteään hengiltä. Vaikuttamaan ei pysty.

    Kaveri vetäs kossun 58 sec. Nuoruudessa.(vedonlyönti) . Oltiin kusessa.
    Ei mitään järkeä.  :-\
    Pysyi onneksi hengissä.
  • #3174 kirjoittanut K.E.V 24 Jul 2021
  • xiaomi on ihan ehdotonta kärkeä hinta-laadultaan  Thumb
    Sekä kelloissa että puhelimissa.
    Mulla on Omega Speedmaster v1970 ja kyllä sen laatu on vakuuttava
    Xiaomi merkkisistä kelloista en ole kuullutkaan
  • #3175 kirjoittanut 99 24 Jul 2021
  • #3176 kirjoittanut K.E.V 24 Jul 2021
  • Kyllä pitäydyn näissä


    Yksi sähkö kello on kaapissa, käyttämätön. Puoleen hintaan saisi kuka tarttee



  • #3177 kirjoittanut Hesus 24 Jul 2021
  • Uudet puvun housut ja kengät.

    Mietiskelin samalla että kaameaa pskaahan tuollaiset pukeutumissäännöt on. Sen verran nihilisti olen etten pidä yhtään minään, mutta pakko kai se on pukeutua ettei toiset loukkaannu... Siinä ei auta omat aatemaailmat.

  • #3178 kirjoittanut kara vaan 24 Jul 2021
  • Kappas, melkein samikset.
    Omega on kylläkin vasta 2000-luvun alusta.
    Casio G-Shock Military löytyy myös. Sun G-Shock on kyllä hienompi. Hyvä kello silloin, kun pitää tehdä jotain oikeasti ryminällä.
  • #3179 kirjoittanut Alan 24 Jul 2021
  • Uudet puvun housut ja kengät.

    Mietiskelin samalla että kaameaa pskaahan tuollaiset pukeutumissäännöt on. Sen verran nihilisti olen etten pidä yhtään minään, mutta pakko kai se on pukeutua ettei toiset loukkaannu... Siinä ei auta omat aatemaailmat.

    Häätyy se yksi tuollainen setti miehellä olla. Kun tilanne vaatii niin laitan. Muuten olen niinkuin Ellun kanat. 😀
  • #3180 kirjoittanut Hesus 24 Jul 2021
  • Häätyy se yksi tuollainen setti miehellä olla. Kun tilanne vaatii niin laitan. Muuten olen niinkuin Ellun kanat. 😀

    oli mullakin, mutta 20v sitten ostettu, olen kasvattanut sen jälkeen pskamahan. ei mahtunut byysat enää.
Sivuja:
Toiminto