Oletko joskus kilpaillut myös pyörällä?
Uusi kilpapyörä vaikka en enää kilpailekkaan..
Pitää jatkaa kyselyä, milloin jos olet. Itse 70 luvulla, ja onnistuin rikkomaan selkäni väärällä harjoittelulla.
Oletko joskus kilpaillut myös pyörällä? Uusi kilpapyörä vaikka en enää kilpailekkaan.. Pitää jatkaa kyselyä, milloin jos olet. Itse 70 luvulla, ja onnistuin rikkomaan selkäni väärällä harjoittelulla. ja onnistuin rikkomaan selkäni väärällä harjoittelulla. Kerros tarkemmin... Oletko joskus kilpaillut myös pyörällä?En ole kuin huvikseen.. kaveri kisoja. Pitää jatkaa kyselyä, milloin jos olet. Itse 70 luvulla, ja onnistuin rikkomaan selkäni väärällä harjoittelulla.Oman seuran sisäisiä vääntöjä vain.. harjoitellut olen kyllä aikanaan kovaakin ja siitä polvet sököinä/leikkattuina. Käyty hakemassa vaunu huollosta, jossa siirrettiin sähkönsyöttöpistoke toiselle puolelle vaunua ("takapuolelle") sekä lisätty telttapalvelu ja kaasun ulosotto.
https://www.produceshop.fi/pyoeraen-saehkoepyoeraen-taitettava-ebike-rsiii-250w-shimano-litiumakku?id_product_attribut e=6096#/11,vari,mustaJoko tästä pyörästä kokemuksia?, annahan kuulua sitten kun on. Kärkkäiseltä toinen WC-kasetti ja muutama pieni powerbank.
Olisi halpoja kaapeleita ja vessa-ainettakin tarjolla. Ehkä muutakin karavaanarirompetta, jos sieltä haluaa ostaa. Korona, enkä nyt tarkoita sitä peliä
Korona, enkä nyt tarkoita sitä peliäTsemppiä
Tilasin uuden katoskankaan puutarhapaviljonkii n. Edellinen meni kuudessa kesässä. Tänään kuriiripalvelu toi kankaan. Oli vaan jännä juttu. Oltiin koko päivä kotona eikä kuultu/nähty, että paketti oli tuotu oven taakse ilman mitään ilmoitusta. Korona, enkä nyt tarkoita sitä peliäToivottavasti lievää sorttia. Tsemppiä. Nosto-oven noudin Kalajoelta Turnerilta.
Oman seuran sisäisiä vääntöjä vain.. harjoitellut olen kyllä aikanaan kovaakin ja siitä polvet sököinä/leikkattuina. Oliko ne pyöräilystä vai ? |