Sivuja:
Toiminto
  • #2311 kirjoittanut tsahkali 23 Jul 2020
  • senverran raskas mötikkä tuo moottori, että isompia ohjauksen äkkiliikkeitä kannattaa välttää.

    ?? En ymmärtänyt ??
    Itse halusin nimenomaan etuvetosen, kaivaa ittensä paremmin ylös jänkkästä.
  • #2312 kirjoittanut megaman 24 Jul 2020
  • Mustikkata!

  • #2313 kirjoittanut seppoko 24 Jul 2020
  • 6 kappaletta kolmea kokoa torxin neljännestuuman kärkiä.
  • #2314 kirjoittanut Karabiilisti 25 Jul 2020
  • Cramerin grilli... oli pakko ostaa kun halvalla sai.  :-X
  • #2315 kirjoittanut armas ujomieli 25 Jul 2020
  • Slotsia hiukkasen ja Jelziniä. Kolmen litran koneella saa hyvän kyydin :D
  • #2316 kirjoittanut Alan 25 Jul 2020
  • Helsinki Outletiin ajauduin torstaina, tarkoitus oli vain käydä syömässä pikaiset nuudelit ennen kotimatkaa, mutta softshell-takki lähti mukaan entisen, yli kymmenvuotiaan korvaajaksi. Paikka oli paljon parempi kuin ennakolta olin kuvitellut. Myymälät ovat pieniä ja tarjonta vähän rajallista, mutta niitä on paljon.
  • #2317 kirjoittanut 88k5 25 Jul 2020
  • ^
    Sattui talvella (oliko joulun välipäivät tms.) pakkasta ja tuulta. Äkkiä läpikäyty kun tuo sellainen "ulkomyymälä", palttoohan sieltä lähti mukaan... surkeat parkkipaikat ruhka-aikaan, ja jonoja niille.
  • #2318 kirjoittanut ktako 25 Jul 2020
  • Tasavirta moottori aika painava ja tuntuu ohjauksessa.

    Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

  • #2319 kirjoittanut tsahkali 25 Jul 2020
  • Tasavirta moottori aika painava ja tuntuu ohjauksessa.

     :laugh:
    Tuntuu olevan samanlainen juttu, kun Truma ja pöly.
    Joku on huomaavinaan ja toinen ei ole kuullutkaan.

    Tuollainen 'normaali' moottori painaa 3-4 kg ja siitä ei siinä akselilla kummoisia hyrrävoimia tule.
    Voisi jopa sanoa, että jos tulee, se vain vakauttaa ajoa, pyöräähän ohjataan enempi kallistamalla.
  • #2320 kirjoittanut ktako 26 Jul 2020
  • :laugh:
    Tuntuu olevan samanlainen juttu, kun Truma ja pöly.
    Joku on huomaavinaan ja toinen ei ole kuullutkaan.

    Tuollainen 'normaali' moottori painaa 3-4 kg ja siitä ei siinä akselilla kummoisia hyrrävoimia tule.
    Voisi jopa sanoa, että jos tulee, se vain vakauttaa ajoa, pyöräähän ohjataan enempi kallistamalla.
    tasavirtamoottori, jossa kestomagneetit,  on hieman eri kaliberia kuin tavanomainen ac hyrrä. Massaakin reilusti enemmän. kyllä tuo polkupyörä vielä ohjataan etupäässä stongasta etenkin maastossa. Tosin kallistus tulee vauhdissa kurvatessa mukaan lähinnä keskipakovoiman Takia. Moottoripyörät ja mopot asia erikseen, jossa corioliksen vaikutus tulee mukaan, jolloin tasaisella tiellä ohjauksen voi hoitaa vaikka jaloilla. ;D
  • #2321 kirjoittanut T-Cat 28 Jul 2020
  • Palax 55 polttomoottori käyttöinen halonteko kone, katkaisu sirkkeli ja halkaisuruuvi.








  • #2322 kirjoittanut Hesus 28 Jul 2020
  • led-äärivaloja
  • #2323 kirjoittanut Adrivaari 29 Jul 2020
  • Adriaan starttiakku Motonetista. Vanha kesti 8v. Tuskin mun tarttee enää tuota vaihtaa. ;)
  • #2324 kirjoittanut tsahkali 29 Jul 2020
  • Adriaan starttiakku Motonetista. Vanha kesti 8v. Tuskin mun tarttee enää tuota vaihtaa. ;)

    Miksi ostit akun, jos auto on menossa vaihtoon?    ::)
  • #2325 kirjoittanut Alan 30 Jul 2020
  • Miksi ostit akun, jos auto on menossa vaihtoon?    ::)

    Minä tulkitsin niin, että omistaja arvioi karavaanarihommiens a kestävänä vähemmän kuin 8 vuotta.
Sivuja:
Toiminto